Numeric
Aktiv medlem
Hej!
Jag är en ganska flitig på att kopiera mina digitala bilder på fotopapper och jag använder Fotolabo som labb. Detta av tre anledningar:
1. Bra betyg i tidningen FOTO:s test
2. Man kan göra rätt stora kopior
3. Priserna är rimliga
MEN! Jag irriterar mig verkligen på deras leveranstider. Det brukar ta en dryg vecka innan jag får mina bilder... ;-(
Därför tänkte jag att vi (som använder Fotolabo)kunde utöva lite "konsumentinflytande" på Fotolabo. Jag föreslår att du skickar ett mail till Fotolabo och berättar för som att du inte tycker om deras leveranstider... (Om så är fallet förståss!)
Jag skrev själv ett mail till dom för inte så länge sedan och föreslog att de skulle införa en ny funktion där man kunde betala en högre fraktkostnad (50 och i gengäld få sina bilder levererade genast.
Men om jag är den enda som kontaktar Fotolabo angående detta problem så kommer det säkert inte hända mycket.
KONSUMENTINFLYTANDE!
Tack! Det var allt!
//Eric
Jag är en ganska flitig på att kopiera mina digitala bilder på fotopapper och jag använder Fotolabo som labb. Detta av tre anledningar:
1. Bra betyg i tidningen FOTO:s test
2. Man kan göra rätt stora kopior
3. Priserna är rimliga
MEN! Jag irriterar mig verkligen på deras leveranstider. Det brukar ta en dryg vecka innan jag får mina bilder... ;-(
Därför tänkte jag att vi (som använder Fotolabo)kunde utöva lite "konsumentinflytande" på Fotolabo. Jag föreslår att du skickar ett mail till Fotolabo och berättar för som att du inte tycker om deras leveranstider... (Om så är fallet förståss!)
Jag skrev själv ett mail till dom för inte så länge sedan och föreslog att de skulle införa en ny funktion där man kunde betala en högre fraktkostnad (50 och i gengäld få sina bilder levererade genast.
Men om jag är den enda som kontaktar Fotolabo angående detta problem så kommer det säkert inte hända mycket.
KONSUMENTINFLYTANDE!
Tack! Det var allt!
//Eric