Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bara Två Dagar Kvar -ja, Knappt Det!

Produkter
(logga in för att koppla)

Sonnaren

Aktiv medlem
Vill påminna om dokumentationen av Sverige i övermorgon. Tid:Lördagen den 13:e juli klockan 13:15.
Plats: Absolut valfri.
Då fotograferar vi där vi är, men givetvis får man välja platsen fritt. David har lovat en adress där vi kan publicera våra alster. Så att vi äntligen får en koll på vad som händer i landet.
Alla fotografiska medier tillåtna (t.o.m. hålkamera om du klarar det på så kort tid).
Om du inte hört talas om detta förut så läs diskussionstråden "Dags igen för gammalt uppslag" i detta forum
Det börjar bli dags. Nu kör vi.
Us
 
Senast ändrad:

felle

Aktiv medlem
Gäller dokumentationen bara Sverige? Jag är nämligen i London då och det vore tråkigt att inte kunna bidra med något bara därför...
 

sture

Aktiv medlem
Kanon, Ulf!

Då invigs Sveriges största galoppbana!
Passar ju bra in i sammanhanget och en anledning att ta sig dit!
 

Liax

Aktiv medlem
Till Felix

Detta är enbart en generalrepetition inför hösten då det är tänkt att göra om projektet i större skala. Så detta lilla event ska mest ses som ett övningstillfälle. Du har med andra ord en chans till i höst!
 

-------

Guest
Waah! Och jag som inte får min nya kamera förrän den 15:e... *snyft*
 

jbomelin

Avslutat medlemskap
imorgon kl 13:15 sitter jag på jobbet iförd headset och förstör folks semestrar med dumma frågor. hinner inte köpa film till min Holga innan 10, när jag börjar så jag missa hela grejen... dock vore det kul att göra det här till en återkommande aktivitet, med en egen plats på eller av fotosidan.

/Joakim
 

Sonnaren

Aktiv medlem
ja det där med film var ju besvärligt, mycket är fotosidan bra för men även om jag har gott om Tri-X 120 i kylen går det inte att skicka dig någon denna vägen. Du är inte i Leksandstrakten händelsevis?? Synd annars,- en arbetsplats, perfekt! Vi återkommer!
Us
 

jbomelin

Avslutat medlemskap
Jag bor i Lund, och enda fotoaffären som kan tänkas ha 120-film öppnar kl 10 imorgon... så det är lite trist ;(
 
ANNONS