Annons

Bilder från Afrika

Produkter
(logga in för att koppla)

Highweiss

Aktiv medlem
Absolut - de några bilder jag lyckades titta på var otroligt fina. Men nån överambitiös programmerare har gjort sidan nästintill omöjlig att förstå sig på och använda. Varför? Varför!?
 

cowboy

Aktiv medlem
"A Day in the Life of Africa"

Jag har bredband och lyckades se alla bilder - underbara - men så är jag också speciellt svag för just Afrika och dess öppna positiva människor.

Dessutom trevligt med ett soundtrack med miljöljud till bildspelet.

Nästa gång jag ska beställa böcker på Amazon UK kommer jag nog att köpa fotoboken (USD 36).
 

gbjerne

Aktiv medlem
Grymmt bra bilder! Fick verkligen upp inspirationen!
Håller på och packa väskerna för fullt nu och stampar på den afrikanska savannen imorgon kväll.. ;)
 

piratjenny

Avslutat medlemskap
gbjerne skrev:
Grymmt bra bilder! Fick verkligen upp inspirationen!
Håller på och packa väskerna för fullt nu och stampar på den afrikanska savannen imorgon kväll.. ;)
Trevlig resa!! Hoppas att det blir en spännande upplevelse med många underbara bilder!
//Jenny
 

gbjerne

Aktiv medlem
FILM) (piratjenny skrev:
Trevlig resa!! Hoppas att det blir en spännande upplevelse med många underbara bilder!
//Jenny
Många tack!
Spännande upplevelse blir det säket och några bilder lär man ju komma hem med. Om de blir bra får någon annan avgöra ;)..
 

Highweiss

Aktiv medlem
gbjerne skrev:
Många tack!
Spännande upplevelse blir det säket och några bilder lär man ju komma hem med. Om de blir bra får någon annan avgöra ;)..
De blir bra. Och kom nu ihåg mitt öl-erbjudande som gäller i både Harare och Garobone. Första rundan är på mej. Happy landing!
 
ANNONS