Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoaffär i Umeå!

Produkter
(logga in för att koppla)

Cassiopeja83

Avslutat medlemskap
Hejsan Allihopa!

Tänkte höra med er som bor i Västerbotten, närmare bestämt Umeå om ni har några bra fotoaffärer med stort utbud hos er?

Är på väg upp dit i helgen och är i stort behov av en fotoväska m.m....

Tack på förhand.
 

nic_k

Aktiv medlem
Testa fotohörnan, på korsningen mellan Nygatan och Nytorgsgatan, några kvarter öster om centrum

Nic
 

Bertil B

Aktiv medlem
Du kan knappast få större än Cyberphoto, varhelst du befinner dig i landet. Som det redan sagts, beställ och hämta ut rakt över disk!
 

Cassiopeja83

Avslutat medlemskap
Jag vet att cyberphotos "lager" finns i Umeå. Men kan man bara traska in där och kolla på saker?

För det är som så att jag vet inte riktigt vad jag vill ha =) Vill klämma och känna mig för lite!

Tack för svaren!
 

Kakelgasten

Aktiv medlem
Cassiopeja83 skrev:
Jag vet att cyberphotos "lager" finns i Umeå. Men kan man bara traska in där och kolla på saker?

För det är som så att jag vet inte riktigt vad jag vill ha =) Vill klämma och känna mig för lite!

Tack för svaren!
Ring och fråga dom vet ja...CyberPhoto om någon borde kunna ge dig ett svar...
 
ANNONS