Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Lite småfix, kan nån hjälpa mig?

Produkter
(logga in för att koppla)

FelixSwensson

Avslutat medlemskap
Är nästan helt nöjd med denna. Men det är några grejer som jag skulle behöva lite hjälp med. Först och främst är Luddes(han längst fram) läppar alldeles för glansiga och sen har hela hans hakstruktur försvunnit.

Det vore schysst ifall nån kunde hjälpa mig med det och kanske visa hur ni gjorde.

Stor version http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/LUDDE.jpg

Hälsningar Felix Swensson
 

Bilagor

digitalzero

Aktiv medlem
Informationsskillnad finns i bilden vid hals/haka men kan va lite svårt att se, så använd kanaler till hjälp för att kunna markera området.

Gjorde en snabb version, lägger du ner lite mer tid så kan du få bättre hudfärg.
 

Bilagor

JessicaH

Medlem
Jag har tagit bort lite blänk i Luddes läppar, men har varit försiktig. Jag har lämnat lite annars finns det risk för att de ser för pudrade ut. Här använde jag klonstämpeln på 50% och läge "darken". Hämta oglansig läppstruktur och klona över de blankaste delarna. Funkar jättebra på glansig hud!

Hakan har jag fixat med levels och lite småpill. Lite förenklat har jag helt enkelt ändrat nivåerna på halsen och sedan tonat ut ändringen mot haklinjen.

Kommentarer?
 
ANNONS