Annons

ZebraMedia, vad har hänt?

Produkter
(logga in för att koppla)

danielstenholm

Aktiv medlem
Är det någon som vet vad som har hänt med ZebraMedia?
Var inne på deras hemsida på förmiddagen idag och då var hemsidan nere och det enda som stod var något i stil med "webbutiken är stängd p.g.a tvist", men "välkommen åter senare" ungefär.
Nu verkar den helt nere.

ZebraMedia är ju min favoritaffär så jag hoppas att det inte har hänt något som de inte kan lösa. :)

/Daniel
 

fhe

Aktiv medlem
danielstenholm skrev:
Är det någon som vet vad som har hänt med ZebraMedia?
Enligt en nyligen censurerad/stängd tråd så har de en tvist med kvalitetsvaruhuset.se som tydligen stått för själva webbshoppen samtidigt som de även agerat ÅF på något vis.
Med lite tur löser det sig så att alla parter blir nöjda och ZebraMedia kan flytta till något annat ställe (gissar att de behöver nåt i stil med det här http://www.e-butiken.se/, som jag dock inte vet nåt om).

Edit: "Censurerad" är kanske ett hårt ord, fotosidan får naturligtvis göra vad de vill med trådarna, det var inte så jag menade.
 

froslunda

Aktiv medlem
Det var lite hetsigt i förra tråden, men det var kul att följa med i debatten.Konstigt att FS tog bort tråden men har reklam kvar för Zebramedia o Kvalitetvaruhuset här till höger.
Gunnar
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Här är svaret till varför tråden är borta:

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=39477

Att deras reklam är kvar är inte konstigt. De har betalt för reklamplatsen och ingen av dem har brutit i några avtal med oss, och att de har en tvist påverkar inte våra förehavanden med dem. Naturligtvis så blir det en speciell situation för oss, men både annonsörerna är lika bra och viktiga kunder för oss. Vi har inte haft några som helst problem med någon av dem, och vi visste inte ens att det förekom en tvist. Vi hoppas nu att de kan kommer överens på annat håll.
 

froslunda

Aktiv medlem
elmfeldt skrev:
Här är svaret till varför tråden är borta:

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=39477

Att deras reklam är kvar är inte konstigt. De har betalt för reklamplatsen och ingen av dem har brutit i några avtal med oss, och att de har en tvist påverkar inte våra förehavanden med dem. Naturligtvis så blir det en speciell situation för oss, men både annonsörerna är lika bra och viktiga kunder för oss. Vi har inte haft några som helst problem med någon av dem, och vi visste inte ens att det förekom en tvist. Vi hoppas nu att de kan kommer överens på annat håll.
Jag begriper att dom har betalt reklamplats och ska ha en plats på sidan, det jag tycker är att man borde ta bort reklamen/länken så slipper många bli besvikna när dom försöker knappa in på sidorna, man tror ju att det finns någonting bakom reklamen. Sedan när dom är igång är det bara att lägga tillbaka reklamen.
Hoppas att dom löser problemen snart! Inget kul med tvister..
Gunnar
 

Kakelgasten

Aktiv medlem
froslunda skrev:
Jag begriper att dom har betalt reklamplats och ska ha en plats på sidan, det jag tycker är att man borde ta bort reklamen/länken så slipper många bli besvikna när dom försöker knappa in på sidorna, man tror ju att det finns någonting bakom reklamen. Sedan när dom är igång är det bara att lägga tillbaka reklamen.
Hoppas att dom löser problemen snart! Inget kul med tvister..
Gunnar
Det står ju information när man klickar på länken...har ZM valt att ha det så...så är det väl upp till dom?
 

davidvpt

Aktiv medlem
Jag har också svårt att se vad fotosidan har med tvisten mellan berörda parter att göra. Fotosidan har fått betalt för reklamplats och kan heller inte bara plocka bort reklamen, då bryter man ju mot ingånget avtal.
 
ANNONS