Annons

Träff innan gatufotograferingen

Produkter
(logga in för att koppla)

MikeTheBike

Aktiv medlem
Som vi sa skulle det vara bra om vi träffas innan den 4/6 (gatufotograferingen). Mitt förslag är kl. 19.30 den 31/5. Vi kan vara på mitt kontor på Ideon i Lund där också PC-kanon finns.

Förslagsvis snackar vi om gatufotograferingen (var i Cph, när, hur etc) men också allmänt om foto. Om någon har PS på en Laptop vore det trevligt med lite PS workshops, alla har vi nog en och annan fråga eller tips. Vem kan ta med Laptop?

Givetvis är alla välkomna, även de som inte ska med till Köpenhamn.

Vem kommer den 31:e?

Micke
 

Greve Nickon

Aktiv medlem
Jag har tyvärr inte möjlighet att närvara. Jag har min sista tenta den 3 juni och kör jag den så får jag inte CSN kommande termin. Däremot om det är så att ni inte får tag i en laptop så kan ni få låna min, cd-romen fungerar bara när den själv vill men kör man med usb-minne eller liknande så fungerar den kalas.
Hör av er i så fall.

Greven
 

Galtar

Aktiv medlem
Jag måste vänta o se hur det ser ut på pluggfronten först.. men om jag är något sånär färdigpluggad så kommer jag förstås..
 

MikeTheBike

Aktiv medlem
Måste ut och resa...

Blundare,

dessvärre måste jag åka till Linköping på tisdag 31/5. Fick precis reda på det och inget jag kan göra något åt. Tråkigt och känns lite dumt nu när jag har bokat in denna träff!

Jag hoppas ni träffas ändå, kanske hos Freddy?

Jag kommer däremot givetvis på gatufotograferingen i Köpennhamn så berätta på forumet vad ni bestämt. Jag har bil och brobizz om det behövs, kan ta tre passagerare.

Hoppas jag inte ställt till det nu!

Micke
 
ANNONS