Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Svart/vit retusch för den som inte vill ligga i hängmattan...

Produkter
(logga in för att koppla)

kreatören

Aktiv medlem
I höst fyller min dotter 35 år och jag tänkte då bla ge henne den här bilden. Negativet har jag förlorat någongång i nån flytt.
Så om ni har någonting för händerna och har lust, får ni gärna hjälpa till med att få fram ett printbar (18 x24) bild.
Mina ända önskemål är att ingen beskärning görs och att bakrunden fylls ut upptill.
Kan också tänka mig en svagt sepiatonad med lätt färgläggning. Blond, blågrå ögon, beige tröja med mörkbrun stickning, dressen blek kycklinggul.
Jag försvinner på semester fom måndag så ev respons från min sida kan komma först i slutet på juli.
Stor råscanning finns här: I höst fyller min dotter 35 år och jag tänkte då bla ge henne den här bilden. Negget har jag förlorat någongång i nån flytt.
Så om ni har någonting för händerna och har lust, får ni gärna hjälpa till med att få fram ett http://members.chello.se/joakim.rendlert/Malin.jpg

Tack och Trevlig Sommar!
Bernt
 

Bilagor

Senast ändrad:

kreatören

Aktiv medlem
Hej igen...
Ja lite råddigt blev det med texten ovan, mest beroende på att min dator låste sig just när jag höll på...shit happens!

Bernt
 

Vevo

Aktiv medlem
Ja visst såg det ut som vintergatan, prickar ÖVERALLT!!
Nu är dom borta och här kommer två olika varianter.
En normal och en sepia. Det kommer en kolorerad lite senare, för nu ska jag på puben och ta mig en kall. Önskar du den stora 18x24 i 300 ppi kan du mejla mig.

Ha en trevlig semester.

mvh/Ove
 

Bilagor

ANNONS