Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Inspiration i julinumret av Photography monthly!

Produkter
(logga in för att koppla)

SmurfMolly

Aktiv medlem
Drullade ner på stan efter jobbet igår och "råkade" hamna på pressbyrån vid hyllan med alla fototidningar.. Förutom den obligatoriska Outdoor Photography kom jag därifrån med ett nummer av Photography Monthly. Med i detta nummet var en bilaga som heter "Top 50 UK landscapes".
Nu kanske ingen har lust att sticka dit just nu men jag kan säga att jag vill veeeerkligen dra iväg på en fotoresa till England i framtiden! Södra delarna har så otroligt mycket (och omväxlande) natur att bjuda på. Det känns som att vi svenskar har hakat upp oss lite på Skottland och dom regionerna..
Cornwall, Devon, Dartmoor och Exmoor verkar ha hur mycket som helst att erbjuda!

/Malin - som planerar sin resa redan....
 

lottawe

Aktiv medlem
SmurfMolly skrev:

Cornwall, Devon, Dartmoor och Exmoor verkar ha hur mycket som helst att erbjuda!

/Malin - som planerar sin resa redan....
Jaaa, de regionerna är superfina!
Åker du till Dartmoor så ta med ryggan och kamerorna ut på hästryggen över hedarna också. Där är underbart.
Har varit en del vid engelska rivieran där nere och minns hur förvånad jag var över den tropiska naturen första gången jag var där. En resrutt runt i södra delarna rekomenderas helt klart.

Ska också försöka hitta den där tidningen nu:)
(osså blev jag ressugen igen bara av din text, vad ska det då bli av bilder om jag hittar tidningen tro..)
 
ANNONS