Annons

Vilken fin värld vi lever i

Produkter
(logga in för att koppla)

Jimsan

Aktiv medlem
Av en ren tillfällighet så gick jag in i galleriet och sökte på "solnedgång" som rubrik.
Resultat:
I skrivande stund 262 träffar av solnedgångar i alla former och färger. Det finns säkert fler
Det är ganska intressant att se alla dessa solnedgångar samlade på ett ställe.
Dessutom är det ganska uppiggande att se.
Solnedgångar är, trots vad alla här på fotosidan tycker om dom, väldigt vackra. Man mår helt enkelt bra av att se dom.

Så mer solnedgångar till folket!
... och katter ...
:)
 

skelett

Aktiv medlem
Fanns en annan diskussion här som avhandlade huruvida folk var roade av de fjorton tusen solnedgångar och kattbilder som läggs upp. Jag tycker de ska förbjudas och har också startat ett parti för att kolla om sverige är med mej på den frågan. Rösta på Katter-och-solnedgångar-suger-stjärt-partiet!

Skulle en sån hederlig och god människa som jag förtära alkohol?! Vet hut! Å jiddra inte om min svenska! =)
 

jonaseriksson

Aktiv medlem
Man börjar tröttna en aning på denna och alla de andra diskussionerna om solnedgångar och kattbilder.

Man är lika trött på dem som bilderna (fast jag hgar själv laddat upp en).

mvh
Jonas
 

avlsutad110823

Avslutat medlemskap
Tackar ödmjukast. Mer solnedgångar på www.roine.nu tidigt en morgon.

Fick ett ryck pga ett inlägg här, steg upp före 6 förra söndagen och körde ut ur stan....

Finns under valet tidigt en morgon....

Ha en trevlig helg!
 

Kodiak

Aktiv medlem
Kim7i skrev:
Soluppgångar är min favorit dock :)
Prata inte om det.
Lördagmorgon, på väg till tåget (utan kamera).
Älgpass på kalhygge i motljus från en fantastisk soluppgång. Härliga dimmor och ett spegelblankt hav i bakgrunden.

Sånt får man bara se de gånger man inte har kameran med sig.

Följden blir att jag måste kliva upp kl 5 de närmaste veckorna tills bilden är fångad!

/Svante
 

Arleklint

Aktiv medlem
Det är fint att kliva upp tidigt i gryningen. En klart värd ansträngning. Sen kan man sitta och titta på de fina dimmorna, daggen, fåglarna på sjön med sin kaffetermos. Och givetvis göra fina bilder. Oerhört fridfullt... en form av meditation!
 

NiklasK

Aktiv medlem
Jag är lika trött på katt, solnedgångar, macrobilder på blommor med insekt osv. Men det kan ändå vara kul attt titta på dem ibland.

Ganska häftigt att se en hel sida med solnedgånger. Häftigt när man vetvatt det är samma sol i så många skepnader..

Ni skall inte vara onda mot sådana bilder. Man kan alltid få ut nånting av dem..
 

oloan

Aktiv medlem
Hur kan man tröttna på soluppgång/nedgång? Det absolut vackraste ljuset är ju då. Man behöver ju inte nödvändigtvis ha solen med i bilden.

Katter däremot är ofta ganska ointressanta (tycker jag). Den bästa kattbilden har jag sett på photo.net. En porträttbild på en gäspande kattunge, mycket fin. Hittar den tyvärr inte nu.
 
ANNONS