Annons

Digitalt beställda fotoalbum

Produkter
(logga in för att koppla)

janf

Aktiv medlem
Jag frågade för en tid sedan om någon testat Extrafilms digitalt beställda fotoalbum. Ingen hade gjort det. Nu har jag gjort det.

Jag firade en högtidsdag med en resa med barn och barnbarn (13 pers) och ville att de sju familjeenheterna skulle få bilder från resan som ett minne.

Jag lämnade tre rullar för framkallning. Bilderna ligger ute på deras hemsida i 30 dagar för eventuell efterbeställning och för beställning av fotoalbum.

Det finns ett stort och ett litet album som innehåller sex sidor och som kan ökas till 16 sidor vill jag minnas. Bilderna trycks på blankt fotopapper och binds i spiralpärm.

Man kan välja olika utförande och olika layouter för varje sida samt skriva in text till varje bild.

Jag valde det stora albumet som kostar 99 kr för de första sex sidorna och därefter 14:90 kr per extra sida.

Jättebilligt - jämfört med att som i mitt fall gå och köpa 7 fotoalbum på stan; beställa 7 omgångar kopior; klistra in bilderna och skriva texter. Bortsett från det faktum att man knappast orkar genomföra ett sådant arbete!

Jag tycker det här kan rekommenderas i liknande situationer.
 
ANNONS