Annons

Bilder på Terje

Produkter
(logga in för att koppla)

xavslut

Avslutat medlemskap
Jag blir bara mer och mer nyfiken för varje år...

Jag blir ganska ofta fotograferad (föreläsningar, kurser, mässor, utflykter mm) - men det är bilder som bara försvinner. Kanske har jag sett enbart 0,006 promille.

Har ni några att visa fram?

Terje

(Med risk för att bli hejdlöst mobbad för denna egotripp...)

PS!
Jag har några fina bilder att bjuda på tillbaka till andra medlemmar på FS...
 

JanOlofHärnström

Aktiv medlem
"(Med risk för att bli hejdlöst mobbad för denna egotripp...)"

Av mig får du en stjärna i protokollet. Tyvärr har jag aldrig träffat dig. Det måste finnas många fina bilder där ute någonstans ...
 

Graal

Avslutat medlemskap
Har bara träffat dig en gång på Nybro Fotomässa för många år sedan, i Pingstkyrkan efter ditt bildspel om jag kommer ihåg rätt, men hade då ingen kamera med så någon bild har jag tyvärr inte. Bara ett minne av en kort men fin pratstund.
 

xavslut

Avslutat medlemskap
Graal skrev:
Har bara träffat dig en gång på Nybro Fotomässa för många år sedan, i Pingstkyrkan efter ditt bildspel om jag kommer ihåg rätt, men hade då ingen kamera med så någon bild har jag tyvärr inte. Bara ett minne av en kort men fin pratstund.
Just det ja. Då jag visade några bildspel på temat "Kust". :)

Terje
 

avslut11

Aktiv medlem
Alltså... jag tror att jag dör!! Av skratt!!

Kommer vara mer försiktig bland folk -
när jag ropar efter Terje...
 

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
Eller Mykil Terje Hellesø.

Nä, nu skall jag sluta. Inga bilder hade jag ju heller.
 

StefanA

Aktiv medlem
Vilka kända fotografer figurerar här på forumet? Inte många, Terje är nog den mest kända. Saknar Island med Anders G min favorit.De bästa naturfotograferna har inte tid eller lust att skriva på ett simpelt forum som det verkar.

Aldrig gått en fotokurs. Läst dina böcker ;)
 
Senast ändrad:

xavslut

Avslutat medlemskap
Vad trevligt! :)
Jesper: Den bilden har jag sett förut... Bilden på tomten är från utflykten till Hallands Väderö. Oj vilket skägg jag hade då...

Ni får gärna skicka bilderna till mig över mejl.

Terje
 
ANNONS