Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fotoklubb i Lund?

Produkter
(logga in för att koppla)

epep

Aktiv medlem
Finns det någon fotoklubb i Lund? Jag har letat på nätet men inte hittat något annat än fotoklubbar på nationerna. Någon allmän fotoklubb har jag inte lyckats hitta.

/ep
 

watski

Aktiv medlem
Hej,

BLund skulle kunna bli det du söker. Vi har träffats ett par gånger men det var ett tag sedan sist så det är nog dags igen. I övrigt tror jag Teknologkåren har en fotoklubb som är öppen för alla.


Mvh
Johan
 

epep

Aktiv medlem
Konstigt att det inte finns någon "ordentlig" foroklubb i Lund. Nästan varje stad med självaktning verkar ha en fotoklubb, men inte Lund. Tlths fotoklubb verkar förvisso till del vara öppen för andra än teknologer, eller, som de själva uttrycker det: 'viss andel "vanliga människor"'. Läser man på deras hemsida verkade det dock mest rikta sig mot just teknologer. Nu har jag iofs varit teknolog en gång i tiden, men jag vet inte riktigt om det är tillräckligt.
Det skulle vara kul med en klubb där man träffades någon gång per månad eller liknande. Kanske tom någon fotoutflykter varje termin. Dessutom vore det kul om det var en salig blandning av amatörer, riktiga hobbyister, och kanske tom något profs.

/ep
 

Greve Nickon

Aktiv medlem
Vi får helt enkelt se till att sparka igång BLund igen. Just nu så sitter jag trångt till men om någon vecka så är jag nog tillgänglig igen.

Greven
 
ANNONS