Annons

Snälla !!

Produkter
(logga in för att koppla)

Christer.jonsson

Avslutat medlemskap
Jag skulle gäran vilja att ni kommenterar mina bilder , det är nämligen till ett arbete där jag måste ha utomstående kritik !! Snälla hjälp mig, så kan ni väl få en glass eller nått :)

///chrille
 

Bobbo V

Aktiv medlem
Ett bra sätt att få folk att kommentera ens bilder är att själv kommentera andras. Med tanke på hur många kommentarer du gett så ska du va glad att du fått några kommentarer överhuvudtaget.
 

Strutsen

Aktiv medlem
Visst ska jag hjälpa dig. Och jag kräver inget i utbyte.
Tyvärr kommer åsikterna bara vara en lekmannas men ändå.
 

Christer.jonsson

Avslutat medlemskap
Tack,tack det uppskattar jag verkligen, det är lite roligare om man får kommentarerna från någon anna än sin fotolärare !!

Tack än en gång !
 

Loj

Aktiv medlem
Christer.jonsson skrev:
Jag skulle gäran vilja att ni kommenterar mina bilder , det är nämligen till ett arbete där jag måste ha utomstående kritik !! Snälla hjälp mig, så kan ni väl få en glass eller nått :)

///chrille
Brukar normalt inte gilla inlägg av detta slag, men du motiverar varför du vill ha kommentarer, så OK...

/Janne
 

NiklasK

Aktiv medlem
Jg vill också ha kritik liksom alla andra på den här sidan! Det är väl därför man lägger upp bilder här! Tänk om alla skulle skriva in sådär!
 

Christer.jonsson

Avslutat medlemskap
Oj, oj här var det grinigt, det här är ett SKOLARBETE SOM SKA HA UTOMSTÅENDE KRITIK och som du säkert vet så har jag inte all tid i världen att vänta på x antal kommentarer, skolan fungerar inte så !

Har du inget vettigt att skriva så behöver du inte bry dig om att skriva heller !
 

henab

Aktiv medlem
Christer,

Jag tycker definitivt man ska försöka ge lika många kommentarer som man fått (tyvärr har jag själv halkat efter lite på sistone).

Jag ser fram emot ett stort antal bildkommentarer på massor av olika bilder från dig i framtiden, som tack för att fotosidans medlemmar hjälper dig med skolan.

(Annars håller jag med NiklasK - alla vill ha kommentarer för olika ändamål. Bästa sättet att få är att ge)
 

Christer.jonsson

Avslutat medlemskap
Självklart är det så! men har man inte råd att ligga ute på nätet hela kvällarna + att man faktiskt har ett liv utanför skolan också , och då blir det att man ofta inte har tiden att göra det! självklart ger jag kommentarer när jag kan och har tid !

men vill ni inte hjälpa mig så är det bara att låta bli, så enkelt är det!, en massa klagande inlägg är bara korkade ! lägg istället tiden på att kommentera bilder ;)

Men till alla som har hjälpt mig !! TACK TACK OCH ÅTER TACK
 

lukin

Aktiv medlem
henab skrev:
Christer,

Jag tycker definitivt man ska försöka ge lika många kommentarer som man fått....
Om alla tar för vana att ge två kommentarer för varje kommentar de får så kommer det inte dröja länge innan alla bilder åtminstonde borde ha iaf en kommentar! Att räkna ut hur många kommentarer det blir lämnar jag som en övning åt den intresserade läsaren. :) (Tänk på riskornen och schackbrädet)
 

Jeppe

Aktiv medlem
Ja..de senaste 100 kommentarerna jag givit resulterade i.......5 nya.....Men men...jag deppar inte för det..
 
ANNONS