Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tripple X

Produkter
(logga in för att koppla)

mackan

Aktiv medlem
Ja, var får man allt ifrån! Den här tråden tyder på att det kokar av konstiga idéer :)

Reglerna är enkla Tripple X betyder Gånger 3 dvs Varje motiv skall kunna knytas till tre tidigare publicerade titlar som man dessutom skriver ut!

Kan bli svårt, kul och intressant!

Här kommer först bilden som har titeln

Transportmedel, Snö och Vatten!
 

Bilagor

Galaxens President

Avslutat medlemskap
Ledsen för att jag kladdar med ord.

Var inte tanken att man skulle följa de tidigare 3 teman, dvs transportmedel, snö & vatten? Var i ligger svårigheten om man kan hitta på 3 nya teman för varje bild?

Kul ide tycker jag.

/Richard (som förbrilt letar i sitt bildarkiv efter snö, vatten och transportmedel i samma bild)
 

mackan

Aktiv medlem
Re: Ledsen för att jag kladdar med ord.

Galaxens President skrev:
Var inte tanken att man skulle följa de tidigare 3 teman, dvs transportmedel, snö & vatten? Var i ligger svårigheten om man kan hitta på 3 nya teman för varje bild?

Kul ide tycker jag.

/Richard (som förbrilt letar i sitt bildarkiv efter snö, vatten och transportmedel i samma bild)
Nej bara 3 redan publicerade titlar i no words var tanken :)
 

Galaxens President

Avslutat medlemskap
Ledsen att jag bröt mot reglerna (de var mig lite otydliga) :-]. Kanske kan man tolka min andra bild som Triple-X, Självporträtt och Transportmedel istället :)
 
Senast ändrad:

lottawe

Aktiv medlem
Från mitt fönster i kväll, Transportmedel och Silhuetter.

Nu ska jag sluta spamma här. Ser fram mot andras i stället:)
 

Bilagor

ANNONS