Annons

Ännu en träff

Produkter
(logga in för att koppla)

Greve Nickon

Aktiv medlem
Hej!

Till att börja med vill jag tacka alla ni som kom på förra träffen. Det var trevligt. Ett särskillt tack till Johan, tack för kaffet ;)

Men för att inte nu tappa farten så tycker jag att vi direkt planerar nästa träff. Vad sägs om att köra om ca en månad? Vad vill ni göra? och vilken dag. Kanske en heldag med plåtning på en helg? Eller ytterligare en träff där vi träffas och tar en kaffe och snackar bilder.

Greven
 

Danyael_X

Aktiv medlem
Hej!

Tack till Johan som värmde oss och bjöd in oss i den varma mycket trevliga lägenheten.


Jag är med på det mesta och om en fotosafari på lundsgator ska göras hänger jag på, och föreslår att vi kanske ska ha ett tema som vi någorlunda följer och avslutar med en kopp värmande dryck på ett kafé kanske?

Med tanke på att det är en ny termins start och jag antar att de flesta inte vet när eventuella otrevligheter som Tentor dycker upp ännu (ska själv på Introduktions möte på torsdag) kanske två eller tre datum kan föreslås.

Greve Nikon aka Daniel, det var du som hade skägg va?

Chris
 

Danyael_X

Aktiv medlem
kom på att man kunde kolla medlems profil sen efter att jag hade tryckt på send... chris no baka!

=)

Bra initiativ BTW
 

epep

Aktiv medlem
Perfekt initiativ! Tyvärr kunde jag inte komma senast. Hoppas det går bra att hänga på nästa gång!

/ep
 

watski

Aktiv medlem
Tack själva, det var mycket trevligt. Jag är med på fotosafari. Vad sägs om den kommande helgen?


Johan
 

Danyael_X

Aktiv medlem
datum?

jag hopaps att du inte menade idag?

Jag snöade in i Lund bokstavligt talat när de fn tågen slutade gå. En massa sura människor som skulle till HBG och uppåt blev mäkta förbannade, totalt kaos vid stationen och den lokala mobilcellen brakade ihopa av trycket.

Slutade med att jag fick slagga hos en polare på Delphi.


Chris
 

-Ale

Aktiv medlem
Jag hade planerat det , men har desvärre varit krasslig och lite småsjuk i helgen så det blev att stanna hemma och vila upp sig inför veckan . .
Jaja , det kommer fler chanser ..
Men ska vi satsa på nästa Helg då ?
Mvh Ale
 

-Ale

Aktiv medlem
Ah det var synd att det inte fanns någon respons . .
jag var ute en timme vid 3-tiden och gatuplåta ..
Ett jädrans fint väder idag igen . .
Jaja , näste gång kanske ..
M´vh Ale
 

Danyael_X

Aktiv medlem
Hej alla!


Tyvärr har jag missat den senaste träffen verkar det som...

Jag har haft problem med internet här hemma, men tillslut visade det sig att AP'n hade blivit knäpp och slutat fungera som den skulle. Efter lite återställningar och återkonfigureringar lyckades jag få igång internet i dag och det verkar stabilt.

men nu är jag tillbaka på nätet och aktiv i diskutioner igen.

C.
 
ANNONS