Annons

Canonverkstad? Kameraverkstad?

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Jag tror jag drömt ihop att det fanns en på Marieberg, för nu när jag söker på nätet och gula sidorna hittar jag ingen i Karlstad. Hinner inte skicka utan skulle vilja hitta nån mutbar som kan titta snabbt och som finns nära. Tips?

Finns ingen ny sedan kameraservice lade ner?
 

trashmasta

Aktiv medlem
Finns inte det på herrhagen kvar? Eller var det det som lade ner? Jag har vart på en efter iaf, tror det var på kvarnberget, eller om det hör till viken. Ligger i en källare strax bortanför mataffären om man fortsätter gatan ut mot mariebergsskogen.
 

lottawe

Aktiv medlem
De på herrhagen kursade någon gång 2004 tror jag. Där blev väl inget nytt?

Men den du beskriver där i hörnet mot mariebergsskogen, vikenhållet låter som det är den jag tänkte på. Någon som vet telefonnr eller hur man hittar telefonnr? Namnet eller vad man ska söka på..
 

Windy

Aktiv medlem
Kollade med vår fotograf. Han säger att det inte finns någon kameraverkstad alls i Karlstad längre.
Å han borde veta efterson han ser till att alla tidningens kameror servas/lagas.
//Linda
 

lottawe

Aktiv medlem
Skit också!
Men tusen tack för informationen iaf:)

Nu vete sjutton hur jag ska lösa saker..
Skulle behöva ett helt 70-200/2,8 nästa lördag över dagen. Någon vänlig optikförsedd själ som skulle kunna tänkas bytlånas ett sånt mot ett 24-70/2,8 eller hyra ut ett sånt eller liknande den dagen om ingen annan smart lösning uppkommer?
 

pixelbild

Avslutat medlemskap
lottawe skrev:
Skit också!
Men tusen tack för informationen iaf:)

Nu vete sjutton hur jag ska lösa saker..
Skulle behöva ett helt 70-200/2,8 nästa lördag över dagen. Någon vänlig optikförsedd själ som skulle kunna tänkas bytlånas ett sånt mot ett 24-70/2,8 eller hyra ut ett sånt eller liknande den dagen om ingen annan smart lösning uppkommer?

Jag kan låna ut mitt om du behöver.

/Thomas
 

lottawe

Aktiv medlem
Åh vad megakanonsnällt:) Än har jag inte hittat något sätt att hinna kolla över mitt (gammalt, men nyservat och ändå AF som somnar ibland.) Jag hör av mig mer om det inte löser sig inna mitten av veckan och så är det bara att fakturera hyra eller låna av mig nån gång om du behöver isf.
 
ANNONS