Annons

Mitt kylskåp

Produkter
(logga in för att koppla)

harryett

Aktiv medlem
du har tittat för mycket på Cribs på MTV.. helt klart..


vårat kylskåp är ALLTID helt proppfullt men det finns aldrig nått att äta.. det är frustrerande men inte mer frustrerande än att ha ett tomt kylskåp som många av mina polare har
 

Fredric C

Aktiv medlem
Olsin skrev:
Hur ser ditt kylskåp ut?

Så här ser mitt ut:
Hmmm, ser att mellanmjölken inte är ekologisk. Och hur är det med köttet, är det lokalt eller från andra sidan planeten?

Flåt om jag agerar matpolis, men det engagerar mej helt enkelt! Menar inget illa!
 

harryett

Aktiv medlem
Fredric C skrev:
Hmmm, ser att mellanmjölken inte är ekologisk. Och hur är det med köttet, är det lokalt eller från andra sidan planeten?
JA PRECIS!


OCH DESSUTOM ÄR DITT SMÖR INTE BRA FÖR KOLESTEROLVÄRDET!


tänk att det började så bra med en tråd där det var tänkt att alla ska visa vad som gömmer sig bakom deras kylskåpsdörr och så blir det såhär.. ;D
 

Kalle_B

Aktiv medlem
Robert Larsson och Jörgen Grahn:

Uppenbarligen lever ni men man kan undra vad lever på egentligen...? uttorkning lär ju inte vara någon större risk...inte för Jörgen i alla fall.
 

pontus.h

Aktiv medlem
Söndagmorgon, serbisk ortodoxa kyrkan plingar oupphörligt i sin klocka och frikyrkan på andra sidan vägen kör sin ostämda rocklovsång kombinerat med tropiskt ÖS-regn... Här är vårt kylskåp (5 studentgrabbar):
 

Bilagor

Calle S

Aktiv medlem
Skribent
Stängt och öppet. Observera filmrullarna i vänstra salladsfacket, trots att jag fimpade film för flera år sedan.
 

Bilagor

Senast ändrad:
ANNONS