Annons

Bilder: Kvalmatch div2 Lidingö vs Skuru (handboll)

Produkter
(logga in för att koppla)

NordicV

Aktiv medlem
Många riktigt bra bilder.
Någon där fokus hamnat på publiken bakom i stället för spelarna hade jag kanske tagit bort.
Men är som sagt var imponerad av mängden bra bilder.
Du verkar ha stått på flera olika platser.
Det är fördelen med att fota lägre divisioner.
Inte så mycket publik, andra fotografer och ibland tv-kameror som gör att man sitter fast på sin plats bakom målet.
Fotar själv en del för www.handbollfans.se
 

billyskate

Aktiv medlem
Tackar :) kul med fina kommentarer.. anledningen till att det fanns en del "out of focus"-bilder var för att spelarna i laget ofta vill ha bilder på sig själva, även fast de inte är helt skarpa..

Hoppas på att få fota lite högre serier snart :)

MVH Billy
 

Humpe

Aktiv medlem
En hel del schyssta bilder. Speciellt med tanke på att du använt 300D'n. Jag har bara fotat handboll en gång i livet, då med min 300D och det var då jag insåg hur långsam den var. Hoppas verkligen jag får chansen att testa att fota handboll igen med min 30D :-D

/H
 

billyskate

Aktiv medlem
Sluta säga sådär :p , suget för min 30d ökar för varje dag .. och de där du sa minskar ju inte suget direkt :)

hoppas inwarehouse får in några 30d-hus snart..

MVH Billy
 

Olsin

Aktiv medlem
Man får väl ta och hälsa Lidingö välkomna till div 2 då "mitt" lag Tyresö IF inte lyckades i kvalet upp till 1:an.

Inget av "mina" lag lyckades i kvalet: Tyresö kom inte upp, Skuru åkte ur och Umeå IK åkte ur.

Får väl trösta mig med att plåta Tyresö-Lidingö och Tyresö-UIK i Nybodahallen nästa säsong.
 
ANNONS