Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Träff och Elmia?

Produkter
(logga in för att koppla)

Danyael_X

Aktiv medlem
Tja!

Var det någon som åkte till Elmia?

Ska vi se till att få till ännu en träff någon gång eller?


Chris
 

Greve Nickon

Aktiv medlem
Tyvärr så blev det ingen resa till Elmia i år. Det var inga intreserade.

Ny träff är jag helt med på! Vad känner ni för? Plåta, kolla bilder, bara ta en fika och snacka?

Greven
 

Danyael_X

Aktiv medlem
vad sägs om den 12:e maj?
Jag föreslår en tid efter jobb, typ vid 1800 kanske på ett fik (jag är ett fan av teaterkafeet som bekant)

Chris
 

Greve Nickon

Aktiv medlem
Jag kan tyvärr inte den 12. Jag ska plåta ett bröllop dan efter o nordöstra Skåne och ska vara med från start på morgonen.

Greven
 

Danyael_X

Aktiv medlem
Det var bara ett förslag, kom med datum som du kan så kan vi ju prata ihopa våra kalendrar. Jag kan inte den 13:e (24h Comic Challenge i Höganäs) och den 25:e (WhoMadeWho på Mejan) men annars är jag fri som en fågel.

Och jag kanske lyckas få med mig en kille till som pluggar och fotar i lund. Han är även han aktiv på fotosidan, och vi har träffats IRL ett par gånger på teaterkaffeet och snackat om allt möjligt.

Lite sorgligt att Ale inte längre är aktiv på forumet (enl hans Bio iaf)...

Chris

EDIT: Vilket får mig att undra, nån som hört av Maezon?
 
ANNONS