Annons

Köpa *ist DS/Gx1s

Produkter
(logga in för att koppla)

makari

Aktiv medlem
Hej
Tänkte nu äntligen köpa mig en digitalkamera, har gått och drömt länge nog men nu har jag äntligen råd.
Jag beställde faktiskt en Gx1s från Hegethorns i fredags men fick precis ett mail om att den inte skulle komma in förrän 20 maj, och så länge känns jäkligt surt att vänta, en vecka hade varit lungt, men en månad, nej, så jag funderar på att avbeställa den men jag funderar på om det öht går att få tag på den tidigare än så. Andra internetbutiker verkar och ha den som lagervara och de lär välk inte kunan få fram den tidigare?

Så var får man tag på en gx1s eller DS hyffsat billigt utan att behöva vänta en månad?
 

Nemesis

Aktiv medlem
Du får väl ringa runt och fråga vad de har för leveranstid, cyberphoto anger 1 vecka men det är nog bäst att ringa och kolla...
 

makari

Aktiv medlem
Jag antar det, men detverkar som om den är slut hos leveratören och då lär väl ingen få in den sanbbare än nån annan.
 

lande

Medlem
Netonnet har *ist DS med kitoptik 18-55mm på lager för 7 190:- Jag köpte min egen *ist DS på Netonnet fick kameran på tre dagar hem till dörren.

mvh Lennart
 

makari

Aktiv medlem
Lennart: jag såg det, och så får det nog bli. Kan vara värt de extra hundralapparna att få kameran denna veckan.
 

makari

Aktiv medlem
Så blev det. Sen ringde Hegethorns och sa att de visst hade fått in kameran. Knäppt.

Men om nån nu vill ha en Gx1s snabbt så har de säkert den i lager fortfarande.

Jaja, det känns ändå lite roligare att det står pentax än samsung på kameran, trots allt ett gammalt hederligt kameramärke även om det egentligen inte spelar nån som helst roll i praktiken. Jag är mest glad att det gick snabbt, ska hämta den på posten imorgon.
 

OscarM

Aktiv medlem
jag ska låna skolans samsung gx1s nu under helgen, ska ta med mig den på konsert bl.a. Ska bli spännande att prova denna kameran nu när jag även har provat nikon d50 en aning. jag får väl se vad jag tycker om kameran efter helgen.
 
ANNONS