Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Karnevalen!

Produkter
(logga in för att koppla)

Danyael_X

Aktiv medlem
Hepp!


Någon som fotade på karnevalen?
Fick ni några bra foton?

Jag var där igår (fredagen) och lyssnade på Svenska Akademien som var lysande live band och såg en del människor med kameror så jag blev lite nyfiken...

C.

BTW: Ale har tydligen lämnat Fotosidan och det har varit dött här länge nu, är det ingen kvar?
 

Greve Nickon

Aktiv medlem
Jag är kvar!!!
Jag ska dock inte plåta på karnevalen, utan drika alkohol! Man är ju student för f-n.

Nä jag är nog inte riktigt nykter ännu, har nyss kommit hem och ska snart iväg igen. Kom förbi UB om du har lust. Vi ska vara där ett gäng och kolla på paraden.

Greven
 

HenrikHansen

Aktiv medlem
Tåget heter det. :) Jag ska också fotografera det idag, men jag kommer nog försöka så gott det går att följa med det en bit.
 

mazeson

Aktiv medlem
Jag är kvar. Ryktena om min död är överdrivna, som Mark Twain sade.
Och ja, jag plåtade tåget, stod med ett 70-200 o tog en del roliga porträtt på de tokiga, ickenyktra människorna i tåget... ska lägga ut...


Plåtade inte Svenska Akademien, men var o lyssnade. Lysande!
Ska iväg nu o lyssna till Vännerna från Barcelona. Blir nog sköj!

ciao,
Mats
 

epep

Aktiv medlem
Jag såg ett antal personer fotografera på karnevalen. En person stod i röd jacka nere vid den sydvästra hörnan av stortorget. 2 st kameror.
jag kom dock inte tillräckligt nära för att se vad det var för kameror, men jag fotade honom :)
 

Greve Nickon

Aktiv medlem
Det blev så att jag plåtade på söndagen istället. Hade en bra plats vid Ohlins Antikvariat där det inte var så mycket folk utan jag kunde röra mig som jag ville.
 

Bilagor

davor

Aktiv medlem
Jag fick en del fina bilder, jag också. På lördagen hade jag tyvärr bara med mig sju rullar, som då blev sönderplåtade relativt snabbt. Eftersom jag inte har någon filmscanner blir det inte heller några bilder på FS. :-(
 
ANNONS