Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Bridge - background caching

Produkter
(logga in för att koppla)

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Jag har för mig att jag kryssat i en ruta "Allow background caching" i Bridge. Men jag hittar inte det valet nu. Har jag drömt detta?
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Bläddrade i några gamla böcker och då Bridge hette File Browser, och då fanns valet "allow background processing". Kanske detta tagits bort i Bridge!?
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Nja, det som föranledde det hela var att jag tyckte att Bridge "tog över" datorn även om jag pysslade med annat, och det kändes som om den höll på med indexering i bakgrunden. Och så hade jag för mig att jag vid ett svagt tillfälle kryssat i att den fick göra det, men nu ville jag då stänga av det.
 

Sputnik

Aktiv medlem
Jag har för mig att du ställde in detta i "inställningar" i tidigare versioner men att det nu är borttaget. Vet dock inte vad ditt problem kan bero på.
 
ANNONS