Annons

Nikon D200 och RAW

Produkter
(logga in för att koppla)

Maria F

Aktiv medlem
Hoppas att jag skriver i rätt forum...

Har just laddat över mina första bilder med min sprillans nya Nikon D200 men mina RAW filer fungerar inte.
Jag försöker öppna dom via Adobe Bridge i RAW konverteraren och det går inte alls. Det går inte ens att välja att bilden ska öppnas i RAW konverteraren. Vad är detta? Någon som vet?

Tacksam för snabb hjälp!

/Maria
 

Maxe

Aktiv medlem
Maria F skrev:
Hoppas att jag skriver i rätt forum...

Har just laddat över mina första bilder med min sprillans nya Nikon D200 men mina RAW filer fungerar inte.
Jag försöker öppna dom via Adobe Bridge i RAW konverteraren och det går inte alls. Det går inte ens att välja att bilden ska öppnas i RAW konverteraren. Vad är detta? Någon som vet?

Tacksam för snabb hjälp!

/Maria
Uppdatera din Adobe camera raw-plugin på adobes hemsida så skall du se att det fungerar.

// Johan
 

Maria F

Aktiv medlem
Tusen tack

Hej!

Tack för hjälpen. Den här sidan är helt fantastisk... här får man alltid den support man behöver. Allt är nu fixat och det fungerar som det ska. :)

Ringde Nikons support. Kom fram prick kl. 17.00 (när dom stänger) och då blev jag "bortkopplad" -fast inte på ett så schysst sätt. Det svarar och jag sitter där och hör hur folk pratar och skrattar men ingen service. Lägger på och ringer upp igen. Då får jag automatiskt meddelande om att man har telefontid till 17.00. Inte impad!

/M
 
ANNONS