Annons

Rösta fram din bästa kommentar

Produkter
(logga in för att koppla)

Tomasz

Aktiv medlem
Vilken är den bästa kommentar du fått på en bild? Lägg en länk till bilden här och skriv vilken kommentar du uppskattar mest. Om du kan tala om varför du väljer just den kommentaren är det ju extra kul att få veta.

Själv gillar jag Sara Gust:s kommentar till den här:
Fit for an attitude för att hon gav mig nya perspektiv på bilden.

Janne Hansen har en skön ton i sin kommentar till den här: Bra bild trots risigt väder och jag gillar överhuvudtaget hans stil i sitt tyckande.
 

lottawe

Aktiv medlem
Kan inte.... Inte En, det går bara inte... trots att jag endast har två bilder...

Eller förresten, jag "rycker" en bland flera som jag lätt kan förklara varför iaf. Nämligen Bengt Sändhs kommentar på denna bilden. Härligt skriven och så fick den upp ögonen på mig ang. skuggan jag till och från tonat ner/belyst bort och inte kunnat bestämma mig helt om den var rätt eller fel. Den kommentaren är värd mycket och hjälpte mig förstå.. Varför den softade med nedtonad skugga ligger i lådan medan denna hänger.

Men sanningen är att jag tycker de andra är väldigt bra också. Din med Tomas:)
 

Tomasz

Aktiv medlem
Haha, det var inte därför jag startade tråden:) Tänkte bara att det kunde vara en motpol till allt gräl som varit runt bilder och kommentarer på sistone.
Bengts kommentar "is the shit", jag förstår dig.
 

Graal

Avslutat medlemskap
Har tyvärr ingen länk och inget namn men ett par bilder som jag inte längre har upplagda fick kommentarer i form av dikter. Texterna var otroligt bra och passade perfekt till bilderna och förstärkte min känsla och de tankar jag själv hade inför bilderna, synd att jag inte har dom kvar och att jag inte kommer ihåg vem som kommenterade............
 

Fabian Fogelberg

Aktiv medlem
Den här bilden: http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/669409.htm?set=lp

Knud Løvøs kommentar är nog en av de bästa jag har fått. Inte för själva kritiken på bilden utan för att han peppar mig att jag ska fullfölja mina drömmar, att bli fotograf. Finns så många som säger, "Det är ingen idé, konkurrensen är för hård."

OT: Men..hur gör ni länkar så att det står "denna bilden" och så klickar man på texten och kommer fram? (Har aldrig lyckats:)
 

ulricahdesign

Aktiv medlem
På denna bilden:
http://www.fotosidan.se/pools/view/10/560762.htm

fick jag denna kommentar av Annika Andersen, och den speglade precis den känslan jag ville få fram av min bild.. så den slog sig fast i hjärtegropen direkt!

"Jag har kikat på denna fleeera ggr. Varenda gång trillar jag av stolen ;o) Nu har jag spänt fast mig :eek:) OK. Den ÄR en saga å jag kan se framför mig hur träden liksom blir levande å börjar lufsa omkring :eek:) Å sedan kommer det tomtar å troll å älvor å annat :eek:) Ulrica, den här är verkligen ljuvlig!"
 

Tomasz

Aktiv medlem
Fabian Fogelberg skrev:
OT: Men..hur gör ni länkar så att det står "denna bilden" och så klickar man på texten och kommer fram? (Har aldrig lyckats:)
Det finns en "knapp" att klicka på när du skriver ditt inlägg, jag tror det står HTTP på den, prova får du se.
 

lottawe

Aktiv medlem
Tomasz skrev:
Haha, det var inte därför jag startade tråden:)
Förstår det:) Men jag kan ändå inte låta bli. Du tog ju två exempel själv..

Den här bilden ska jag erkänna att jag i princip knäppte och slängde upp på fotosidan pga en diskussion en gång. Kanske fult att göra så, men nu är jag iaf väldigt glad för att.. För att det kom kommentarer som fick mig att le (och så funderade jag nästan på att kanske t o m plåta en blåsippa till nästa år.) Sen kom du med en sån där superkomentar och jag sög åt mig den hårda kritiken direkt och sålde objektivet;)

Fabian. Skriv bara [.url=http://www.adressentillbilden.se]Den här bilden men ta bort första punkten framför url. Den är där bara för att det inte ska bli länk nu.
 

harryett

Aktiv medlem
haha intressant tråd..
Jag vet inte om den kommentaren jag valde är den "bästa" jag har fått..är lite osäker men det är definitivt den djupaste.

Anna Ulmestrand kommenterade denna bilden:
http://www.fotosidan.se/pools/view/73/600110.htm

den kommentaren var aldeles för djup för mig och det tog minst 15min för mig att läsa och förstå den.
Den börjar som en "vanlig" kommentar och slutar som jagvetintevad. Läs själva :D

Det är kul hur långt många hinner tänka när de ser en bild.
Att man sedan, som Anna gjorde, skriver det som en kommentar är otroligt.

/Simon
 

Tomasz

Aktiv medlem
Ja, Annas kommentar är ju hur bra som helst. Jag kommer att tänka på de som gillar gatufoto, att finnas men inte synas. Är det inte vad man önskar som gatufotograf? Man kanske ska börja spela på tunnelbanan...
 

harryett

Aktiv medlem
Tomasz skrev:
Ja, Annas kommentar är ju hur bra som helst. Jag kommer att tänka på de som gillar gatufoto, att finnas men inte synas. Är det inte vad man önskar som gatufotograf? Man kanske ska börja spela på tunnelbanan...
ja jag gillar också den kommentaren.
jag var bara inte förberedd på den om man säger så.
:D
 

Fabian Fogelberg

Aktiv medlem
Tomasz skrev:
Det finns en "knapp" att klicka på när du skriver ditt inlägg, jag tror det står HTTP på den, prova får du se.
Det ska jag testa, tack även för ditt tips Lotta.

(Tack så jättemycket för din kommentar på bilden jag länkade till nyss, Tomas!:)
 

hansen2

Aktiv medlem
Tomasz skrev:
Vilken är den bästa kommentar du fått på en bild? Lägg en länk till bilden här och skriv vilken kommentar du uppskattar mest. Om du kan tala om varför du väljer just den kommentaren är det ju extra kul att få veta.
Har raderat ganska friskt bland mina bilder varpå några klockrena kommentarer försvann. Med risk för att anklagas för att smöra för trådskaparen nominerar jag Tomas Engströms kommentar på min I väntan på Götheborg.
Min motivering är att den var precis den jag behövde och att han slår huvudet på spiken.

Har varit på väg att radera bilden flera gånger men Tomas kommentar har räddat den varje gång - stort tack Tomas!!!

:)

/Johan
 

Tomasz

Aktiv medlem
:) :) :)
Jag är ganska nöjd själv med den kommentaren, men det var ju "hårda tag" som efterlystes om jag minns rätt.
 

hansen2

Aktiv medlem
Tomasz skrev:
:) :) :)
Jag är ganska nöjd själv med den kommentaren, men det var ju "hårda tag" som efterlystes om jag minns rätt.
Precis, och du anar inte vad befriande det var att få den!!! Mitt hopp om kommentarskulturen ökade drastiskt!:)

/Johan
 

Tomasz

Aktiv medlem
Johan: Det är skitkul att kommentera när man är på humör, och det ger alltid något för ens eget liv bland alla bilder. Tack för uppskattningen!
 
ANNONS