Annons

Äh, 2-0! Testar Bibble istället...

Produkter
(logga in för att koppla)
Stängt av teven. Orkar inte se eländet...

Ville bara upplysa er om att Bibble finns i ny version. http://www.bibblelabs.com

Använder COP men det skadar ju inte att se sig om.
Det första som slår mig är alla parametrar som går att ställa in. Gissar att man kommer in i det efterhand. Blev glatt överraskad av funktionen "Chromatic Aberration Correction" och vad jag hittills kunnat se så funkar den riktigt bra. Ett tips för alla er som har EOS 5D med kitgluggen. Ytterst liten justering krävs sen är de röda skuggorna borta.

Nån som dagligen jobbar med Bibble och har lust att avslöja för- och nackdelar?

Heja Sverige!

//Sixten
 

arnenym

Aktiv medlem
Jo det verkar ju bra. Men hur gör man för att få mer än en trialversion. Jag fattar absolut ingenting av betalningar över internet, internetbanker, paypal osv och jag har inga kontokort..
finns det att skicka efter på postförskott nånstans?
 
[Admin: Redigerat inlägget]

Skämt åsido... Postförskott blir nog svårt men du har väl iaf ett bankkonto? Om du tar kontakt med din bank kanske de kan finna en lösning. Själv använder jag e-kort via fspb, det funkar bra. Har även testat Paypal som också är bra och säkert (?) men det är lite krångligare.

OT 2-0 stör mig inte så mycket, en förlust var väntad men nog kunde de väl bjudit bättre motstånd än så!?

Heja England!

//Sixten

Edit: PS Kom på att Dustin säljer e-licenser. Vet att de säljer ACDSee Pro och kanske har de även Bibble. DS
 

Arne S

Aktiv medlem
Jo, alltså, det däringa Bibble som ni pratar om. Det är säkert skitbra. Men...vad är det?

(Åsså har jag gjort bort mig för tid å evighet...men jag bjuder på det)

/Arne
 

arnenym

Aktiv medlem
Arne S skrev:
Jo, alltså, det däringa Bibble som ni pratar om. Det är säkert skitbra. Men...vad är det?

(Åsså har jag gjort bort mig för tid å evighet...men jag bjuder på det)

/Arne
Men va fint! Då är vi två st korkade Arne och omvärlden är lycklig ;)
 

mohei

Aktiv medlem
Klickade på länken och läste detta. ;-)

Bibble 4.8 Professional Workflow and RAW Conversion software for Windows, Mac OS X, and Linux is designed to quickly and easily let you maximize the results from most major cameras and RAW formats.
 

Arne S

Aktiv medlem
Vad märkligt! Jag har testat länken och får den inte att funka, testade precis igen...hmmm.
Får nog kolla inställningarna på webläsaren.

/Arne
 
ANNONS