Annons

Hur åstadkomma dessa ramar i PSP?

Produkter
(logga in för att koppla)

in2kma

Aktiv medlem

Bilagor

frestr

Medlem
Ladda ner!

Hej där

Om du vill ha "the real deal", eller någorlunda i alla fall, så är lösningen att ladda ner ett gäng såna här sköna ramar färdiga att använda.

Nu vet inte jag om de här lirar att använda lika bra i PSP som i PS. Men vilket som så finns det ett antal väldigt snygga här:

http://www.atncentral.com/download.htm#Frames

Om du bläddrar ner till något som heter Andrea's Borders så ligger det ett skönt gäng till höger i listan, som zip-filer.

/Fredrik
 

Augusti

Ny medlem
Tack för svar båda två!!

Suveräna tips! *GLAD* (Och det är PS jag menar, inte PSP som jag i hastigheten skrev i rubriken).

Jag förstod att det borde finnas att ladda ner dylika ramar någonstans, men att "famla i blindo" på nätet gör att man lessnar ganska snabbt när mycket av det man hittar i mina ögon är "skräp". Fantastiskt då att få tips från någon som redan gjort grovjobbet. ; )

Ha en härlig sommar!
/Anna
 

darwin

Aktiv medlem
Re: Tack för svar båda två!!

...(Och det är PS jag menar, inte PSP som jag i hastigheten skrev i rubriken)....

Lite offtopic - men jag måste bara få fråga vad är "PSP"? PS är ju en allmänt använd förkortning för Photoshop, men PSP har jag ingen aning om. Det enda jag kan komma på är Sonys mobila lilla spelmaskin, men den känns lite irrelevant i sammanhanget ;)
 

medtek

Aktiv medlem
men hur ?

eh, hur använder man sedan ramen som man laddat hem ?
PS verkar ju inte läsa *.atn filer...

jag är frustrerad.

/F
 

perkaby

Avslutat medlemskap
.atn är väl en Photoshop action?
Läses in via "action"-fönstret i PS. Klicka på pilen uppe i högra hörnet, välj "load actions". På svenska vet jag ej...
 
ANNONS