Annons

Bilder vi tycker om

Produkter
(logga in för att koppla)

Tomasz

Aktiv medlem
evalisen skrev:
Åååh man Tackar, va glad jag blir Tomas! :eek:)))
Ja, du kom ju med där. Jag gillar den bilden!
Men nu såg jag att det var Cecilias idé att starta den här. Så jag får ändra mig och säga: Bra idé Cecilia.

Nu ska jag leta fram fler bilder, ha det gott!
 

evalisen

Aktiv medlem
Tomasz skrev:
Ja, du kom ju med där. Jag gillar den bilden!
Men nu såg jag att det var Cecilias idé att starta den här. Så jag får ändra mig och säga: Bra idé Cecilia.

Nu ska jag leta fram fler bilder, ha det gott!
Ja det var ju din favorit jag Tackade för! :eek:))
 

Graal

Avslutat medlemskap
Hey there! Skulle ni kunna motivera era bildval också? Varför ni ser dom som fantastiskt bra? Vore kul att höra mera om det......

Ska själv försöka komma med ett bildval här också lite senare och försöka motivera lite också.
 

evalisen

Aktiv medlem
Var och en kan göra som dom vill tycker jag... motivera om ni känner att ni vill berätta några rader men det ska inte vara något tvång. :eek:)
 

cecber

Aktiv medlem
Graal skrev:
Hey there! Skulle ni kunna motivera era bildval också? Varför ni ser dom som fantastiskt bra? Vore kul att höra mera om det......

Ska själv försöka komma med ett bildval här också lite senare och försöka motivera lite också.
Kan det inte vara trevligt att bara ha den som inspirationskälla?
 

Graal

Avslutat medlemskap
Nej inget tvång för fasiken! Men med tanke på diskussionen i modertråden om att kritikern inte bara ska skriva att bilden är bra kan ju den som känner för det skriva lite?
 

Tomasz

Aktiv medlem
Jag vill nog inte länka till bilder som jag inte kommenterat, så mina "motiveringar" finns att läsa under bilderna. Kanske inte alltid så intelligenta, men jag försöker i alla fall skriva mer än "fin bild".
 
ANNONS