Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tips på självstudie (brådskande)

Produkter
(logga in för att koppla)

raskolnikov

Aktiv medlem
Hej, tänkte dra en vecka på billig flygstol för att plåta. Har tänkt på södra egypten, bulgarien eller turkiet.

Med utgångsort från ngn av charterorterna i dessa länder tänkte jag dra ngnstans bara för att plåta en vecka ( om det inte blir egypten för då blir det massa snorkling också) jag har även skrivambitioner och ser resan som en självstudie. För att göra det lite mer intressant (lukrativ(?)) Skulle jag gärna ha en färdig idé att jobba runt. Vet att jag börjar i fel ända, men ändå. Har ni någon skön idé på ett reportage som man skulle kunna genomföra där nere med 1v förberedelse och 1v på plats? Något intressant som går att belysa på så kort tid. Alla tips och ideér mottages tacksamt. Men svara snarast så att jag får maximalt med tid på mig att läsa in mig. Ngn seriös yrkesutövande skribent som skulle kunna tänka sig hänga på är välkommen att kontakta mig.
 
ANNONS