Annons

Monstertruckrace i Ed

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Nästa helg..
Ska nog dit och kanske fler wfs:are är intresserade?

Eller va sjutton, nu lät det som jag är intresserad av såna fordon och det är jag långt från men sonen är det så därför åker jag iaf och kanske en kamera också följer med.
 

Dez

Aktiv medlem
Ha Ha..
Jag jobbade länge på bion, och ofta när vi körde någon ny häftig barnfilm var det folk som "lånade" barn av släkt/kompisar för att ha en anledning att gå och se.
 

lottawe

Aktiv medlem
Önskar att det var på bio;) men tyvärr..

Monsterracet är på Lördag och söndag från kl. 12.00
Pris vuxen 1 dag: 120:-
barn 1 dag: 50:-
 

Picture

Aktiv medlem
Ska kolla upp lite vad jag har för möjligheter. Kanske att Marcus kan följa med i så fall, men jag vet inte ännu. Återkommer när jag vet mer. Vilken dag hade du tänkt dig i så fall?
 

lottawe

Aktiv medlem
Shit, Hans jag skäms..
Men jag ställer in detta med..

Första gången sen jag minns inte när ska jag sova middag i stället. Det som Dez beskriver ovan hände nämligen:) Pontus är alltså utlånad till matchen mellan Helsingfors-FBK som går här på Lördag och tydligen slår det ut Monsterracet även i hans ögon. På söndagen funkar heller inte Ed pga av kalasanden.

Och som mamma 7dagar i veckan jämt skäms jag inte ett dugg för att erkänna mig glad för middagssömnen (en hockeymatch ger nog tre timmar typ,) men dåligt samvete för att jag alltid ställer in sånt jag föreslår med wfs har jag iaf. Förlåt.


Tes, blir du heltidsvärmlänning nu?
 

Picture

Aktiv medlem
Äh... inte ha dåligt samvete, Lotta. Det kommer fler tillfällen och sömn är viktigt om man ska orka vara en bra mamma eller pappa. Så ta dig en välförtjänt eftermiddagslur! :)

Vi får försöka hitta på något så att vi får till en ny träff framöver. Förslag är välkomna!
 

murdoc

Aktiv medlem
WFS) (Picture skrev:
.....

Vi får försöka hitta på något så att vi får till en ny träff framöver. Förslag är välkomna!
Det var ett tag sen vi sågs!
Jag och Hans hade ju ett "hemligt" möte i Borgvik för några veckor sen, fast det kan väl knappast räknas =D
Det kom ju ingen annan....konstigt..hehe

Skulle gärna åka till tex.Munkfors, Lurö eller nåt havs/sjönära ställe.

/Tommy
 

Tes

Aktiv medlem
Vart ligger Lurö?
Jag börjar också känna mig på G faktiskt (trots att jag ska flytta denna vecka, för sjuttielfte gången.
Men sen, sen borde även jag kunna komma med. Brukar mer och mer åka upp till Torsby på helgerna så vi kan väl starta en tråd med roliga idéer?
 

murdoc

Aktiv medlem
Lurö ligger ungefär mitt i Vänern. Går nån båt från toppen av Värmlandsnäs. De har fyrar och skärgård.
Billigt boende oxå.
www.luringen.se
Åka ut en lördag och hem på söndag. Nästan oavsett väder är ju skärgård och fyrar intressant. Iaf om man som jag bor i skogen...=D
 
ANNONS