Annons

Kroppsmålning

Produkter
(logga in för att koppla)

lahoo

Aktiv medlem
Kanske är detta inlägg helt utanför detta forums ämnesområde men jag hittade inget som verkade mer passande.

Jag skulle vilja komma i kontakt med personer med erfarenhet av kroppsmålning. Har du fotograferat kroppsmåleri, blivit målar eller utövar du själv denna konstform så skriv gärna. Känner du någon som håller på med kroppsmålning så förmedla gärna kontakt.

Mvh, Lars
 

pej

Aktiv medlem
Jag såg att du var bosatt i Lund... Jag har för mig att det fanns kroppsmålning på förra kulturnatten (Smålands?). Du kan säkert få bättre besked från huvudarrangören vem det nu är.
 

lotelo

Aktiv medlem
Kul kul, kroppsmålning ska jag också prova på. Det finns massor av bra sidor på webben. Den här tycker jag var intressant, mycket bra länkar och annat trevligt också.
 

globaljuggler

Aktiv medlem
I Lund finns en viss Matilda von Schwerin verksam som har jobbat mycket med konstformen. Till studenttidningen Lundtan hade vi en mycket vacker, naken och kroppsmålad flicka som omslagsbild en gång, målad av henne.

Det numret blev populärt :]

Det är nog inga problem att hitta henne, med tanke på hennes ovanliga namn. Hör av dig annars så kan jag nog leta upp henne.
 

Lihia

Ny medlem
Koppsmålning

Jag gav mig på kroppsmålning häromveckan. Köpte fyra burkar och målade själv, det var inte alls svårt, väldigt lättarbetat och enkelt, bara man har en bra modell och en bra skiss.
Jättekul och kroppsfärgen räcker hur länge som helst! Testa!
 
ANNONS