Annons

Designa ditt eget COOP MedMera-kort

Produkter
(logga in för att koppla)

Jonathan Johansson

Aktiv medlem
Hej!

Nu har alla som handlar hos COOP en rolig tjänst för oss bildreak med MedMera-kort. Man kan på www.coopmedmera.se och beställa ett MedMera-kort med sin egen bild till en kostnad av 95:-

Jag tycker vi visar upp våra egna kort i denna tråden! Kör hårt!

Sä här blev mitt eget:
 

Bilagor

Makten

Aktiv medlem
Jag hoppas att det inte är ditt reella kort du visar, för det är inte särskilt begåvat att lägga ut kortnummer och namn på det viset.
 

bolly

Aktiv medlem
Jag tycker det var en kul grej värd en liten slant att få skapa sitt eget coopkort. Blir kul att se vad andra har valt för bilder i den här tråden :)

Det här är bilden jag valde, där jag försökte få med associationen till mat, naturlighet och "gröna konsum" eftersom jag gärna handlar ekologiskt...
 

Bilagor

PatrikPolly

Aktiv medlem
En skojig idé hade ju varit att ta en bild på kassörskan och sedan göra ett coopkort av det. Tror du hon hade blivit paff när hon skulle dra kortet i kassan?
 

Per_tissen

Aktiv medlem
PatrikPolly skrev:
En skojig idé hade ju varit att ta en bild på kassörskan och sedan göra ett coopkort av det. Tror du hon hade blivit paff när hon skulle dra kortet i kassan?
Det faller nog tyvärr på att det står uttryckligen i reglerna för bilderna att man ej får använda en bild på en person utan dennes medgivande.
Bildkorten är dock onekligen är det en kul idé som säkerligen lockar några nya kunder.
 

aolsson

Aktiv medlem
Och - varför???

Här i Kronobergs län är de flesta (nästan alla) Coop nedlagda. Vad ska man med "med mera kortet" till då?
 
ANNONS