Annons

Blandade förbättringsförslag

Produkter
(logga in för att koppla)

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
  • Kategorin stileben är felstavad, skall vara stilleben
  • Skulle vilja ha en bildsökning som inte begränsar antalet träffar till 40
  • Medlemsalbum borde vara en sökfunktion och inte en gigantisk lista
  • Bildbläddringen borde komma ihåg att jag vill se detaljer om bilderna utan att jag skall klicka i det varje gång. Det gäller även andra preferenser som t ex att jag alltid vill se tumnaglar när jag tittar på nya kommentarer
  • När man söker bilder man kommenterat i Kommentera nya bilder borde man kunna få upp bilder man kommenterat inom x dagar, och inte bara de bilder som lagts in inom x dagar som man kommenterat
  • Om man valt annan sortering än standard i recensionslistorna tappas den bort när man bläddrar till nästa sida
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Ok, låter väl som helt ok förbättringsförslag. Stort tack! Jag fixar stavfelet snarast. De andra sakerna får vi diskutera och prioritera.

Hälsningar
redaktionen
 

Sumpen

Aktiv medlem
Bra förslag Jim. Jag vill tillägga att jag skulle vilja se fler av de senaste uppdaterade forumtrådarna på framsidan, ungefär såsom utsidan.se har det.

Tjipp

/Erik
 

Maverick

Aktiv medlem
Jag skulle vilja se en möjlighet till att komma till sista inlägget i en tråd, direkt när man klickar på den tråden. Följer man en tråd som blir utdragen så blir det till slut lite enerverande att alltid komma in på första inlägget. Änuu bättre vore väl en funktion som kom ihåg vart man läste sist. Men jag antar att ni har annat för er också än att sitta och koda hemsidor. :D

Mvh
Maverick
 
ANNONS