Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Maillista för BildiLund!

Produkter
(logga in för att koppla)

epep

Aktiv medlem
Hej!

Jag har satt upp en maillista för bildilund. Mailar man till denna får alla i listan meddelandet. Det är ett snabbare sätt att sprida information om tex fika, fotoresor etc. Jag ska tex i fortsättningen skicka mail till listan om jag ska till Haväng eller liknande och fota.

Om du vill vara med i maillistan, vi är än så länge bara 3 på den, så skicka mig ett mail genom "Kontakta Erik" på min sida här på fotosidan.
Då sätter jag upp dig på maillistan och skickar ett mail till maillistan om att du finns på den (du får naturligtvis det mailet eftersom du är på listan).
Då får du också adressen till listan!

/ep
 

Zaphyr

Avslutat medlemskap
Kom igen nu.. Finns det verkligen bara 3st fotointresserade här i lund som vill träffas och göra nått änu roligare av vårat intresse?
 

epep

Aktiv medlem
Ja, är vi verkligen bara 3 st? Jag väntar på att fler mail från intresserade ska dimpa ner i min inkorg!

/erik
 

Greve Nickon

Aktiv medlem
Jag bor i Lund och är intreserad av att plåta. Nackdelen är bara att denna terminen är helt vansinnigt full i allmenackan och i mitten på dec flyttar jag till Växjötrackten, så jag vet inte om det är lönt. Men om det skulle vara så att jag har tid över så hänger jag gärna på. Min mail är daniel@grimhammar.com

Greven
 
ANNONS