Annons

Min civiliserad 2100

Produkter
(logga in för att koppla)

EdwardH

Aktiv medlem
Civiliserad 2100

Nu har jag sytt ihop lite bärremsor jag kan ha på min 2100 så att den inte hela tiden pekar utåt. Nu pekar den alltid neråt när jag har den runt armen eller runt nacken.

Jag ska fotografera anordningen när jag får tummen ur.

Men det var det som var huvudproblemet med 2100:an: Den pekade alltid utåt när man hade den runt nacken. Och även om den är är en imponerande kamera, så är den faktiskt lite pinsam att pekandes utåt.

Det känns lite för mycket som man skryter med den. Vilket man inte gör. Om inte folk frågar. :)
 

Runicus

Medlem
2100

håller med dig om att den peka ut å det grövsta ....jag löste det genom att köpa en väska till min i stället och strunta helt i remarna..så fick kameran lite skydd mot väder och vind samtidigt =)
 

EdwardH

Aktiv medlem
Jag hade en väska också, men jag kom på att den var bara jobbig iom att jag använder kameran så ofta. Att hela tiden ta ut och sedan stoppa in den i väskan visade sig vara alldeles för omständigt.

Skydd från väder och vind har den. Den bor intill kroppen på mig (antigen på magen eller på ryggen, och ibland under högerarmen).

Men men. Som sagt... nu ska jag fixa tillbaka min usbkabel så att jag kan ta kort på remmen jag byggde.
 
ANNONS