Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Studio/studiokollektiv/lokal i Karlstad?

Produkter
(logga in för att koppla)

effj

Medlem
Tjena,

finns det något liknande här i Karlstad? Fotoklubbens sida har jag tittat på och där finns ju ett mörkrum iallafall, men hur är det med studio?

Frågar detta av ren nyfikenhet för framtida bruk. Finns det ingen lokal eller utrustning men däremot intresse så går det ju alltid att fixa något.
 

Lan

Aktiv medlem
Hej!

Inte vad jag känner till, även om jag arbetar på ett avtal med min arbetsgivare som kan ge mig en hel del studioutrustning så saknar jag lokal i vilket fall.

Men visst finns intresset även hos mig och ett par andra jag känner till, om det finns en studio tillgänglig i Karlstad.
 

linnean

Aktiv medlem
Intresse finns från min sida också. Har varit på jakt efter något liknande, en bra lokal med blixtar och bakgrunder, ljusbord vore en dröm.
Dessutom bra för träffar mm.
 

murdoc

Aktiv medlem
ErikNygren skrev:
det finns intresse ffrån mig oxå.. får man använda lokalen för att fota för yrkesmässigt bruk?
Det finns ingen lokal utan det är det som det efterfrågas.
(Många det blev det i samma mening=)

/Tommy, också utan lokal.
 

ErikNygren

Aktiv medlem
det förstog jag.. men jag är bara intresserad ifall man kommer få använda den framtida lokalen för att göra jobb man tjänar pengar på.. så att det inte bara är till för skojs skull..
 
ANNONS