Annons

Skola/Program med vikt på efterbehandling

Produkter
(logga in för att koppla)

Christoopher

Aktiv medlem
Dags att bli student igen och har börjat kika lite smått efter utbildningar. Inte hittat någon som passar mig som i hansken ännu dock.

En utbildning där kameran är inblandad men vikten ligger på retusch/efterbehandling. Lite reklam och webbgrafik får gärna ingå också men som sagt efterbehandling!

Var skolan finns spelar mindre roll, utomlands eller i Sverige. Att den har ett "bra namn" ger självklart fördelar :)

Hoppas ni kan hjälpa mig i djungeln :)

/C
 

DanielWestman

Aktiv medlem
Har även jag börjat kika på lite utbildningar och du beskriver rätt bra det jag är intresserad av! Minus webbgrafik dock, har aldrig vart bra på hemsidor. :p

Har mest tittat på folkhögskolor hittils, med ettåriga utbildningar, typ Kjesäter och Gamleby.
Det lär nog bli nån sån utbildning jag försöker komma in på till att börja med.

Jag har inte hört talas om nån utbildning i sverige med vikten på efterbehandling dock. =/

Men sen skulle det vara riktigt läckert att hitta någon bra utbildning utomlands!

Jag behöver också lite hjälp i djungeln.
Hjälp oss? :)
 

Thomas Ekström

Aktiv medlem
Enda tips jag kan ge är att jag vet att FOTO tidningen brukar ha en lista på skolor i Sverige och utomlands med en beskrivning av var tyngdpunkten i utbildningen ligger, plus en massa annat matnyttigt. Om den finns på nätet har jag dock ingen aning om tyvärr :/
 
ANNONS