Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nikon D80 eller D200?

Produkter
(logga in för att koppla)

tinna

Avslutat medlemskap
Jag är på g att köpa ny kamera. Väljer mellan Nikons D80 eller D200. Vill gärna höra era synpunkter och erfarenheter om kamerorna! Vilken ska jag välja..?
Det viktigaste för mej är att den klarar dåliga ljusförhållanden utan att det blir randigt och brusigt, som jag upplever att det blir med D70 som jag har nu!
 

Marcus Hellberg

Aktiv medlem
tinna skrev:
Jag är på g att köpa ny kamera. Väljer mellan Nikons D80 eller D200. Vill gärna höra era synpunkter och erfarenheter om kamerorna! Vilken ska jag välja..?
Det viktigaste för mej är att den klarar dåliga ljusförhållanden utan att det blir randigt och brusigt, som jag upplever att det blir med D70 som jag har nu!
Prova att göra en sökning på D80 D200 så får du en hel del träffar. Här är en som exempel.

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=70965&highlight=d200+d80

MVH
Marcus
 
ANNONS