Annons

Träffas i Mariebergsskogen 4/1?

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Jag måste dit och spana en sväng och 4/1 på förmiddagen är enda alternativet. En bit in på dagen funkar men jag behöver vara åter i hålan här senast 17.00 iaf.

Vem vill med och plåta lite då?
 

lottawe

Aktiv medlem
2007! Glömde skriva det..

Men den dagen är tom i kalendern 2008 med så jag kan vara med och upprepa då också iof;)
 

Lan

Aktiv medlem
Inte alls omöjligt, jag bor ju på Orrholmen så det är enkelt fixat för mig...minst sagt.

Nu ska vi bara se om minnet inte säger att jag ska vara annorstädes den helgen bara.

Hmm. Återkommer. :p
 

lottawe

Aktiv medlem
Skulle ju va skitkul med sällskap så hojta när du bestämt dig bara om det blir av så tid kan spikas.

Kanske fler också vill?
 

simone99

Aktiv medlem
Hej

Självklart vore det kul att haka på till Mariebergsskogen men jag är bortrest. Skriv gärna vilken tid ni ska dit ifall det blir förändringar i planeringen. Skulle vara kul att reka lite.
 

Lan

Aktiv medlem
Minnet är konsulterat och jag är hemmavid & tillgänglig.

När var och hur är då frågan...:)
 

Lan

Aktiv medlem
lottawe skrev:
Jag måste dit och spana en sväng och 4/1 på förmiddagen är enda alternativet. En bit in på dagen funkar men jag behöver vara åter i hålan här senast 17.00 iaf.

Vem vill med och plåta lite då?
Måste dit och spana...inför vad exakt? Om man får fråga? :)

Och vad tänkte du plåta? Finns ju en uppsjö med roliga motiv i skogen.
 

lottawe

Aktiv medlem
Det är kapellet jag vill kolla in en snabbsväng i mittpådagenljus. Där finns tre megastora vanliga fönster (istället för normala kyrkfönster, altartavlor) runt altaret och jag vill ha lite koll på hur de ligger i förhållande till vart solen står. Hur mycket ljus/motljus som kommer in genom dem. Snabbt kollat om kapellet är öppet.. Sen har jag hela resten av dagen att knalla på andra ställen i skogen:)

...och Simone du kan få se hur det ser ut på bild innan om du inte kan med på södag. (jag hör av mig mer till dig inför den rätta dagen när jag fått planeringen och definitiva tider själv.)
 

simone99

Aktiv medlem
...och Simone du kan få se hur det ser ut på bild innan om du inte kan med på södag. (jag hör av mig mer till dig inför den rätta dagen när jag fått planeringen och definitiva tider själv.)


Bra jag ser fram emot bilder. OM jag kan så ringer jag dig. Vi hörs senare:)/Simone
 

Lan

Aktiv medlem
Såååå...vi pratar om att kika in i mariebergsskogen, kapellet vid 11 - 13.00 och sedan ett par timmars promenad med fri plåtning? Det ska väl gå. :)

Började bli dags att spika tidpunkt. :)
 

lottawe

Aktiv medlem
Svär för mig själv.. Som vanligt är jag tvungen att ställa in. Denna gången beror det på jobb..

...och söndagar jobbar jag gärna iof men trist att inte ta sig till mariebergsskogen. Sen är det inte nog med söndag. Har fått massa nya konstiga arbetstider andra dagar också och sitter och räknar på barnvaktskostnader. Någon som vill gissa hur mycket i timmen man måste dra in själv för att gå plus om man anlitar barnpass vitt som vill ha 90:- efter skatt, moms, arbetsgivaravgifter? Jag tvivlar på att jag kommer med på någon träff innan sommaren. Har nog tyvärr inte tid och råd med sån fritid..
 
Senast ändrad:

Lan

Aktiv medlem
Mjaha, trist Lotta men livet är inte rättvist. Inte heller enkelt. Hoppas på andra chanser i sommar när barnvaktandet blivit billigare för dig? ;P

Nå, nu när jag har siktat in mig så lär jag gå ändå även om det är smältväder - vilket iof sig kan ge roliga resultat.

Jag befinner mig i Mariebergsskogen söndag ca kl 11 - 14.

Mobiltfnnr 0706454398. Om nu någon annan är sugen på en liten kik av skogen.
 

lottawe

Aktiv medlem
WFS) (Picture skrev:
Men Pontus har ju varit med förut? Det kan han väl vara igen?
Joe, beroende på plats kan det nog funka. Om han själv vill iaf.. Fast annars har jag faktiskt tagit mig i kragen och både begärt att gå ner i arbetstid samt kollat annan möjlighet än dyr barnflicka. Tid löser sig nog framöver alltså:) men det kan ta lite tid till..

Lan skrev:

Jag befinner mig i Mariebergsskogen söndag ca kl 11 - 14.
Blev det några kul bilder? Jag ska iaf dit en tur innan 17:e men det blir nog bara en snabbis till kapellet. Var du inne i det?
 

Lan

Aktiv medlem
Ärligt talat så gick jag aldrig iväg. Eftersom jag visste att det bara blev jag på turen så prioriterade jag om på lördagskvällen när jag fick två erbjudanden.

1, Hänga med kamraterna och ha skoj till sent (ca kl 04.00 somnade jag).

2, Systersonen på besök hos föräldrarna & föräldrarna bjöd på söndagsmiddag (fläsk, löksås och potatis) kl 15.00...Gudfadern (jag alltså) kunde inte tacka nej.

Så det blev ingen promenix och synd var det för nu är snön borta. Grämer mig lite då jag faktiskt ville gå men jag hade roligt både lördag och söndag ändå. :)
 
ANNONS