Annons

KTP i Sydney

Produkter
(logga in för att koppla)

Softworld

Medlem
Hej, då jag är sugen på att ge mig av från all snö och rusk så har jag siktat in mig på en skola i Sydney som heter KTP (och något mer). Jag efterlyser åsikter om denna skola och kanske t.o.m personer som har gått där?`

Mvh

/Thorkel

PS. Då jag är ganska ny här så kanske detta redan har blivit diskuterat, vad vet jag? DS.
 

Softworld

Medlem
Softworld skrev:
Hej, då jag är sugen på att ge mig av från all snö och rusk så har jag siktat in mig på en skola i Sydney som heter KTP (och något mer). Jag efterlyser åsikter om denna skola och kanske t.o.m personer som har gått där?`

Mvh

/Thorkel

PS. Då jag är ganska ny här så kanske detta redan har blivit diskuterat, vad vet jag? DS.
Det blev fel här, det ska vara KvB Institute of Technology och inte KTB. Vart jag fick det ifrån har jag inte en aning om och när jag insett mitt misstag så hade det gått för lång tid för att man skulle kunna ändra på det. Sorry.
 

Émi

Medlem
Vad kul! Jag har oxå tänka att söka dit! Till 1:a September i år.

Har fått ansökningsblanketter m.m från IGS (http://www.igs.se), men vet annars inte mycket mer...

Jag har dock lite andra kontakter varifrån jag kanske får reda på mer. Hör av mig igen sånna fall.

Cheerio,
Émi
 
ANNONS