Annons

Intresse, Hornborgasjön.

Produkter
(logga in för att koppla)

prinsen

Aktiv medlem
Tänkte försöka samla lite fotosidantomtar och åka till hornborga sjön, mellan skara och falköping.
Nu undrar jag om ni är intresserade av att hoppa på en sådan här liten trevlig stund?

Jag tänkte kolla intresse om det är att samla in lite folk från fotosidan och träffas.

om intresset är stort kan jag ev, kontrolera om det finns möjlighet att hyra in sig på vandrarhem eller hos andra fotosidan medlemmar som bor här i skaraborg.

Skulle detta vara kul och intressant??

Adam
 

prinsen

Aktiv medlem
Glömde att jag har själv har plats för 2-3 personer som kan sova här hemma hos mig.
Om ni inte är alergiska mot barn, hund och en trevlig sambo.

"har hund"

Adam
 

Elenor

Aktiv medlem
Ja, inte för att jag är ett smack intresserad av tranor men bara för att umgås så vore det skitkul! Har två bekväma bäddar i soffan och kan sätta upp två gästsängar, bädda någon i Emblas rum och sedan får resten bädda på egen hand på golvet... :)
Bor i Österäng mellan Mariestad och Götene, ca 30 minuters väg från Hornborgasjön/trandansen.

Vet också att om någon är intresserad av att boka gömsle kostar det 400 kr för en dag och man frå plats två stycken i ett gömsle. Bokas genom Falköpings turistbyrå. Man får smyga dit TIDIGT på morgonen och inte köra fram med bil, och gå därifrån först när tranorna stuckit iväg. Alla gämslen finns numer nere vid vattenbrynet och jag tror det finns sex stycken.
 

carpelux

Aktiv medlem
Jag hänger gärna med oxå. Jag bor i Varnhem, ett stenkast ifrån sjön och kanske kan härbärgera några (beroende på om jag är klar med den ombyggnad av halva huset jag håller på med :)
Kul initiativ!
 

prinsen

Aktiv medlem
KUL att folk är intresserade.. Jag ska till fotoklubben den 30 och då kommer jag kontrolera möjligheterna att kanske göra ett "studie" besök på fotoklubben i Lidköping om det kan vara intressant.

mailing lista kommer upp senare.

Adam
 

avlsutad110823

Avslutat medlemskap
Hej

Tackar för snabb info.

Bokar du gömslet? Antar att de flesta är med av sociala skäl, vi kan säkert dela både utrustning (testa lite) och gömslen eller?

Roine
 
ANNONS