Annons

Distanskurs Digitalbildbehandling Jönköping

Produkter
(logga in för att koppla)

aleister

Medlem
Tjenare, jag tänkte bara starta en liten tråd för alla dom som kommit in på kursen i digitalbildbehandling i jönköping. Såg att det var en del som hade sökt härifrån och även att han som håller i kursen höll till här på forumet. Så de kunde ju va trevligt att ha detta som en lite knytpunk för alla från fotosidan.se.

Ser fram emot kursen, verkar kunna bli mycket lärorik och rolig!

Funderar fortfarande på exakt när kursen startar och hur stora grupper det blir. Men de får man väl reda på snart! Ha de bra allihop så ses vi väl på kursen!
 

cakon

Aktiv medlem
Hur vet ni när ni börjar? Ska man få något brev eller? Jag har inte fått något än men jag har kommit in på kursen. Verkar ju lagom kul ifall man nu börjar på lördag men inte fått något brev än. Min vanliga otur.
 

cakon

Aktiv medlem
Tycker bara att det är konstigt eftersom jag kom in i första omgången. Då borde man väl få gå första omgången också väl? Jag lämnade till och med in min ansökan under den första ansökningsdagen.Jag ska ringa antagningen imorgon och höra hur det ligger till.
 

henq

Aktiv medlem
Jag har bara fått reda på att jag får ett paket nån gång mellan 7-18 sept. Vissa har alltså fått veta mer?
 
ANNONS