Annons

visar 40 bilder på kommentera bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

NixXxoN

Aktiv medlem
Jag tycker att fotosidan ska öka antalet från 40 till kanske 80 på kommentera bilder. jag var in nyss klocka 14.00 och tittade på bilderna och lät jag det vara som det redan är inställt på alltså "visa 40 stycken" så kom inte alla med men ökade jag så såg jag alla. Nu vet jag inte om alla redan ökar antalet men om de inte gör det så finns det en "risk" att de senast inlagda bilderna inte blir bedömda pga att man inte ser dom!!!:)
 

jimh

Kodsnickare
Forumpersonal
Medhåll. Jag brukar alltid ändra till 140 eller något liknande så jag garanterat får med dygnets senaste. Jag har påpekate det tidigare också och föreslog där att man istället för att öka antalet kan se till att den klipper åt andra hållet så att man får de 40 senaste istället för de 40 först inlagda det senaste dygnet. Kan vara bra för modeamanvändare som inte vill dra hem för mycket data.
 

danneman

Aktiv medlem
jimh skrev:
. Jag har påpekate det tidigare också och föreslog där att man istället för att öka antalet kan se till att den klipper åt andra hållet så att man får de 40 senaste istället för de 40 först inlagda det senaste dygnet. Kan vara bra för modeamanvändare som inte vill dra hem för mycket data.
Vettig synpunkt. Tack för att du tänker på oss som harvar runt i modemträsket också.
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Snickra snickra... så, nu kan ni ställa in max bilder via
http://www.fotosidan.se/member/options.htm

Sorteringen är också fixad, det finns nu ett till val "senaste N bilder" som gör det Jim vill. När man väljer vist antal dagar är det fortfarande de första N man ser, annars skulle resultatet bli detsamma för alla sökningarna (det är väl bättre att börja "framifrån" om man vill beta sig igenom bilderna)
 
ANNONS