Annons

Fototräff i Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

wikman

Aktiv medlem
Då var det dags igen, en liten träff i Stockholm.

Disskutionerna går kring ett aktivt möte med både öl, mat och fotografering.

Plats? Lämplig studio någonstans...
När? Detta är nog den svåraste punkten.

Nåja, det är väll bara att börja peppra med idéer.

/Niklas
 

SunKi

Aktiv medlem
Låter otroligt roligt, jag kommer gärna om det blir en bra tidpunkt!

Har dessvärre inga förslag..

Men en helg borde väl vara mest passande om man ser till vilka arbetstider folk har generellt?
 

Linmajon

Aktiv medlem
Snälla...en Fredag eller Lördag. Annars kommer nog bara Stockholmsfolket. En vårhelg och en studio att leka i vore inte fel.
 

wikman

Aktiv medlem
Linmajon skrev:
Snälla...en Fredag eller Lördag. Annars kommer nog bara Stockholmsfolket. En vårhelg och en studio att leka i vore inte fel.
Vi får väll se hur mycket folk vi kan få plats med :)

Om vi skall vara i min studio (läs vardagsrum, 30m2 3-4m till tak) så kan vi nog inte vara mer än 10-12 personer, men förhoppningsvis finns det centralare alternativ med bättre möjligheter.

/N
 

piajo

Medlem
Hallå där, jag vet att vi pratade om att vara i vår studio på Kungsholmen på förra fototräffen.Problemet är bara när och hur.För tillfället är det lite svårt att "sy ihop" för min del.Ber att få återkomma lite senare.Jag har inte glömt,men det finns kanske andra alternativ om behovet är akut.OK?/Pia
 

phool

Aktiv medlem
Jag ska åka till stora satan på torsdag, tänkte köra igenom gamla stan och lite annan gatufoto, jag har varit mycket i sthlm på sistonde, men inte fotat då jag har varit ute på andra ärenden, hur är det med parkeringsplatser? Det är ju en marddröm att få parkeringsplats hur som helst, Nån som har tips för bra gator i sthlm för gatufoto? Ska tömma batteriet på torsdag =)
 
ANNONS