Annons

Fotoskolan sthlm, plus och minus?

Produkter
(logga in för att koppla)

Tish

Avslutat medlemskap
Hej allihop,

Jag sitter med något av ett lyxproblem. Har blivit antagen till Fotoskolan Sthlm och till provdagarna på Biskops-Arnö. Problemet är att Sthlm vill ha definitivt svar innan jag ens hunnit till provdagarna på B-A. Aningens knivigt. Nu skulle jag vilja veta om det är någon som har koll på bra respektive mindre bra grejer med Fotoskolan Sthlm. Det är ju trots allt en ganska aggressiv terminsavgift...

/Eveline
 

stefohl

Aktiv medlem
Tish skrev:
Har blivit antagen till Fotoskolan Sthlm och till provdagarna på Biskops-Arnö. Problemet är att Sthlm vill ha definitivt svar innan jag ens hunnit till provdagarna på B-A. Aningens knivigt.

/Eveline
Gratulerar till ditt lyxproblem. Jag har ganska god koll på båda skolorna, eftersom jag undervisar en del på Fotoskolan i Stockholm och sitter med i ledningsgruppen för Biskops-Arnö. Jag tycker du ska välja utbildning utifrån vad du vill bli för fotograf. Biskops-Arnö har ju en tydlig press/media inriktning, så om du vill bli pressfotograf eller arbeta med frilansreportage är det en bra utbildning. Fotoskolan i Stockholm har mer av studio och digital bildbehandling.

Stefan
 
ANNONS