Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Windows Movie Maker

Produkter
(logga in för att koppla)

Claudio1987

Medlem
Hej,

Jag köpte min laptop några månader innan min kamera, jag visste inte allt att jag skulle få ett stort intresse för fotografering. Så jag vill bara säga att jag har en PC, inte en Mac tyvärr..

Hursomhelst, så köpste jag en Nikon D80 med ett 18-200 objektiv. Nu har jag och min flickvän vara ute och rest i Asien och Oceanien i två månader och ska sätta mig och göra ett bildspel.

Jag har lite frågor om detta. Är moviemaker bra tycler ni?

Jag har vegas movie studio 8.0 men kan inte få ut bildspelet på DVD för då krävs DVD-architekt versionen sa datorn..

Andra program?

Sen så tänkte jag göra en liten effekt. Jag hade tänkt att göra lite av en "indiana jones" effekt, ni vet för varje land vi kommer till så gör jag ett sånt där rörligt streck...som i filmen...
HUR GÖR MAN DET?

Claudio
 

Gydrate

Medlem
Hejsan!

När jag gör bildspel så använder jag Proshow Producer. Bra funktioner och inte för tillkrånglat.
 
ANNONS