Annons

Fotointresserad, väst/nordväst om Borlänge?

Produkter
(logga in för att koppla)

Patric Jakobsson

Aktiv medlem
Bor du väst/nordväst om Borlänge i Dalarna och är intresserad av att fotografera? Jag är en relativt "färsk" amatörfotograf som tycker det skulle vara roligt att komma i kontakt med fler amatörer i området. Kanske för en samvandring i naturen? Det är nog enormt lärorikt om man är flera fotografer som går ut tillsammans...

Hör av dig!

/Putte
 

Patric Jakobsson

Aktiv medlem
Amatörfotograf?

Är du en amatörfotograf som liksom jag har svårt att få ändan ur vagnen och ta dig ut i skog och mark ensam? Visst blir det roligare och mer inspirerande om man är fler på sina foto turer!?

Hör av dig så kan vi slå våra kloka hjärnor ihop och hitta på något. Jag finns i närheten av Leksand-Borlänge-Falun.
 

AlfaGTV

Aktiv medlem
Ja fasen! Jag gjorde också ett försök att dra ihop ett gäng här för ett tag sedan, men det rann tyvärr ut i sanden.

Men vi gör väl ett försök?

MVH /Micke
 

exeton

Aktiv medlem
Såg just denna tråd: http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=46905

och sedan den här tråden om fotointresserad i Borlängetrakten.

Skulle det nu bli så att jag åker från Falun upp till Fulufjället och Njupeskär över dagen -7 ellr 8:e oktober (Lör & Söndag).Kanske det finns fler som vill vara med? Det finns i alla fall plats i min bil.

Jag var intresserad vid det tidigare försöket också men även delaktig i att det rann ut i sanden. Så här kommer ett förök att verkligen få något att bli av.
 

AlfaGTV

Aktiv medlem
Det låter lockande, jag skulle gärna åka en dagstur.
Jag mailar dig mitt telenummer så kan vi höras.

MVH
/Micke (Falun)
 

minnak

Aktiv medlem
En dagstur till Fulufjället vore inte helt fel... jag är inte riktigt från Borlängetrakten, men väldigt nära till Dalarna i varje fall, räcker det? ;) Jag skulle gärna hänga med!
 
ANNONS