Annons

Photoshop cs6

Produkter
(logga in för att koppla)

perhel

Aktiv medlem
Jag har på alla sätt och vis försökt att ändra mitt CS6 till Svenska, men får bara fram Engelska versionen.
Det märkliga är att i Adobe Bridge CS6 som är inbyggt där kan jag välja språk samt även Svenska.
Synpunkter tack? :)
 

hbengtsson

Aktiv medlem
Jag har på alla sätt och vis försökt att ändra mitt CS6 till Svenska, men får bara fram Engelska versionen.
Det märkliga är att i Adobe Bridge CS6 som är inbyggt där kan jag välja språk samt även Svenska.
Synpunkter tack? :)
Ursäkta en dum fråga :) men jag antar att du har köpt den svenska versionen? Har du den engelska så finns det ingen setting i världen som gör den svensk. Däremot tror jag man kan göra en svensk till engelsk genom att plocka bort någon fil för det svenska språkbiblioteket.
 

perhel

Aktiv medlem
Ursäkta en dum fråga :) men jag antar att du har köpt den svenska versionen? Har du den engelska så finns det ingen setting i världen som gör den svensk. Däremot tror jag man kan göra en svensk till engelsk genom att plocka bort någon fil för det svenska språkbiblioteket.
Det är den Engelska versionen.....:(
 

perhel

Aktiv medlem
Photoshop CS6 skalning

Jag har nyligen köpt ny dator med 27"QHD skärm som jag kör i 125% skalning i Win10.
Problemet är i PS CS6 och Bridge där visas verktygsfälten och listerna verkligen smått.
Jag vet att man kan ändra DPI skalningen i PS men det är ingen höjdare för då blir fälten riktigt suddiga....hur kommer man runt detta eller är det ens möjligt?
Förstår att detta har med Win10 att göra, hade Win7 i gamla datorn och där fanns inte detta problemet.
 
ANNONS