Annons

Manliga modeller

Produkter
(logga in för att koppla)

matnyttige

Aktiv medlem
Det är generellt svårare att plåta män och tyvärr är intresset mindre att se på dem (både från kvinnor och män). Du har gjort det bra!
 

PressPlayOnTape

Aktiv medlem
Det är generellt svårare att plåta män och tyvärr är intresset mindre att se på dem (både från kvinnor och män). Du har gjort det bra!
Jag kan bara hålla med.

Det är svårare för att man är mer ovan att se bilder med många variationer på män som man vet blir bra, dvs kriterierna för ett bra manligt porträtt sitter inte i ryggmärgen på samma sätt. Mer övning skulle sitta fint men är svårt att få till pga svalt intresse tyvärr.
 

jphotog

Aktiv medlem
Det är generellt svårare att plåta män och tyvärr är intresset mindre att se på dem (både från kvinnor och män). Du har gjort det bra!
Intresset är lägre, men inte så dåligt ändå.

Snabb koll i mitt Instagramflöde. En av bilderna ovan har just nu 191 likes och en bild på hans flickvän publicerat ungefär samtigit har 359 likes.

Det är skillnad, men den manliga modellen fick fortfarande en hel del uppmärksamhet.
 

matnyttige

Aktiv medlem
Snabb koll i mitt Instagramflöde. En av bilderna ovan har just nu 191 likes och en bild på hans flickvän publicerat ungefär samtigit har 359 likes.

Det är skillnad, men den manliga modellen fick fortfarande en hel del uppmärksamhet.
Så liten skillnad har jag inte på mina bilder (och då bortser jag från nakenbilderna som ju har överlägset antal "tittare" jämfört med andra bilder).
 

gamleJ

Aktiv medlem
Såg tråden då du la ut den och hade tänkt bidra med några bilder men så kom saker emellan. Eftersom jag av en slump såg den idag när jag letade information får det bli nu istället.

Vid denna fotografering var det ganska klart kring grundönskemålen. Vissa bilder behövdes och därför kom han till mig.
Jag fick också chansen att testa en bild som jag ville göra (spegelbilden) samt att få använda bilderna som nu eftersom timkostnaden blev låg😃.

Trots lite uppstyrt och utan konstnärliga ambitioner blev det ändå rätt trevliga bilder. Precis som du säger blir det lite annorlunda att fota män och nya möjligheter öppnas. Bara att kunden önskar lite mer dramatiska kontraster är ju en omväxling. Nu tror jag du fotar betydligt fler unga modeller och då kan lite mer dramatisk ljussättning fungera oavsett kön dock.
8132BDE8-69BD-4EF4-8DA3-830784D13660.jpeg942FF321-A88C-4780-950E-3C756CE88CA9.jpegABD88D60-DF4A-41E8-8BAD-A7C893F367A6.jpeg9F876EE3-8EC0-404E-B42D-620F85AFA9D9.jpeg
 
ANNONS