Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

5DmkII äntligen i butik

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag tror att du har precis aktiverat lagen om alltings djävlighet. Vi kommer nog inte se kameran i år.

Jodå, jag har redan sett den på mässan så den finns. Den kommer att ploppa upp på olika ställen i världen under dom närmaste två, tre veckorna som det brukar vara när en ny modell kommer ut i butik.

Jodå, jag har redan sett den på mässan så den finns. Den kommer att ploppa upp på olika ställen i världen under dom närmaste två, tre veckorna som det brukar vara när en ny modell kommer ut i butik.
Det han menade var nog att en försening kan vara att vänta och att kameran inte når svenska lekmän förens efter årsskiftet. Finns gör den ju, det har varit svårt att missa. :)

Var det inte folk som köat 2-3 dagar för iphone? Men har suget för en kamera varit så här stort tidigare i historien?

Sovsäck o termos utanför Scandinavian Photo kanske?
Ställa sig i orderkön går men är inte kul. Antalet backorders verkar vara rekordstort.
Har man tur får ändå en del butiker in ett fåtal för sälj över disk.

Känns väl knappast som att det kommer att säljas några kameror alls över disk (om nu inte butikerna undantar ett antal exemplar). Det är väl inte en all för komplicerad gissning att alla exemplar som butikerna får in, redan är "sålda".

Jag kan inte tänka mig att NetOnNet får någon av de första kamerorna.
De kommer gå till butiker som har en tydlig fotoinriktning.

Kul o följa DPreview's forum. Det skrivs mycket där nu...bland annat att Nederländerna får lev. i morgon.

/Daniel

ANNONS
Götaplatsens Foto